• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA
    GO MORRON! Vilket härligt väder! -27 grader och strålande sol! Sovit oroligt i natt, vaknat massa å inte vetat hur jag ska ligga, pirrar i benen ch spänner i magen. Men, igår när jag skulle sova var det mysigt för då börjadde Räkan sprattla! H*n börjar göra sig till känna mer och mer nu! Mysigt!

angiee: härligt! + på cb-digital är verkligen +!

missK: jag började må illa några dagar innan bim, sen mådde jag ILLA fram till vecka 10 ungefär, sen började det avta. vecka 12 började det om och nu är det upp och ner. Vissa dagar går bra, men vissa dagar mår jag SKIT!

lurkis: Skönt att grabben är piggare! inte roligt när dom små är sjuka!
    Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna
    Magda:
    Å va mysigt att du börjar känna av räkan mer å mer, längtar till den dagen. =)
    Aaah, ja jag har ju mått illa sen bim-3 jag ... hoppas de går över snabbt. Men å andra sidan e de ju ett positivt tecken i alla fall, även om de inte är så roligt...
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Thezzizen

Magda, måste ju kännas helt underbart ju!!!

• Thezzizen

hörrni, ¨missk o angiee, finns en lista här som ni måste fylla i ju! Då kommer inte jag stå sist länge

• lurksmulan

Ha ha, nu har jag lagt in en ny magbild. Jag har tagit den själv så det är inte den bästa. Men tänk vad olika kläder gör skillnad, jag ser ut att ha värsta kaggen!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkis: sööööt mage! liknar min lite, som min ser ut irl!

• snöstjärna

lurkan: viiiilken söt mage, jag kommer nog inte ens få nån gravidmage ;( kommer nog bara fylla ut de jag redan har ... bläh.

thezz: vilken lista? *fundersam*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

Magda: Ja jag har tänkt på det. Både din och min mage kommer uppifrån liksom. Hannas börjar nedifrån medans vi får mer skidbacke. Så hade jag förra gången också.

missK: Så trodde jag också förra gången. Att jag var så stor att man aldrig skulle se att det var en riktig bebismage. Men jag hade fel! Och det har du också, du kommer få en jättefin bebismage!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkan: precis. vi kanske har mer lika kropp från början, än Hanna, hon är så nätt i kroppen.

Hihi! Igår kom ja på varför det är bra med vaddering på magen! Då fryser inte räkan nu när det är så kallt! Är ju -27 grader idag!

Svar på tråden Pladdertråden!