• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Och jag har inte haft molvärk någon gång i mer än tre minuter. Varken den här gången eller förra.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • angiee

missK

Eller så struntar du i det! Gravvo e dujue

Ska tänka positivt...
    Eftersom jainte har nå vidare gravvkänningar så blir d lätt att molvärket förknippasmengt dåligt, hade ja spytt,kanske ja hade tagit det som en "bra!" grej...
    Men men, vi får se, jakanske blir varse

Puss flickor, nuska ja till stan & gosa bebisar!!

• lurksmulan

missK: Nu mådde jag inte lika illa som Hanna eller Magda, men mitt illamående avtog för ett par veckor sen. Nu mår jag illa bara när jag slarvar med maten.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Thezzizen

Mitt illamående harbörjat lite smått nu..... men inte farligt ó bara då o då. Hoppas det stannar vid detta...

Hörrni, är de en större chans att graviditeten fortlöper väl nu när man har sett hjärtat?

• Hannnas

missK... jag mår lite illa till o från fortfarande men det värsta la sig (alltså kräkorna slutade) i början på v13... hoppas du slipper genomlida mitt h-vete... prova postafen, fungerar inte det kontakta läkare o be om Lergigan... o ät ät ät ät varannan timma även om du inte är hungrig... *kram*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna
    angiee:
    Ja men jag kommer nog inte kunna sluta testa förrän jag väl varit iväg å fått se att jag e gravid på nått VUL eller nå ;) Å jag vill ju ha ett sånt fint plus som digitala gör ;))

lurkan:
    Okej, jag hoppas det ger med sig snart ... man ska banne mej inte klaga, men jag blir så yr å lixom funkar bara inte =(
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

thezzz.. myycket större chans t o m tror risken är nere i 5% för dig ungefär nu

• Hannnas

nu ska jag äta igen.. höres sen

• Thezzizen

Låter bra.... om vi får titta på hjärtat nästa vecka mockså så får nog min mamma veta... Känns skönt då om ngn vet om de skulle gå åt skogen sen o allt de här med mitt röda niagarafall..

• snöstjärna
    Thezz: Jag har hört att har man väl sett hjärat så är risken mindre för missfall?

Hannnnah: Okej, ska anteckna det .. postafen e de receptfritt? Jag kräks i alla fall inte, å de har jag nog min kräkfobi å tacka för .... det ska mycket till innan det kommer upp ...
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
Svar på tråden Pladdertråden!