• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag är leeeeeeeeeeeeeeeess, jag tycker tiden sniglar sig fram snarare!!

• Hannnas

Lurkis... hihiiii  nåt ska jag ha före dig ... 3v kvar idag

Lättja... men duuuuu det gör den men fattar du, du är ju i v12 snart ju!

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

På tal om ingenting, blir ni också galna på alla som inte kan tänka själv här på fl?
    "När ska vi börja handla?", "Vad ska bebisen heta?" och nu alldeles nyss såg jag "Slemproppen har gått och jag har outhärdliga värkar, någon mer?". Eh. Ring förlossningen istället för att sitt här kanske?!
    Jag vet inte om det är mina hormoner som gör att jag har noll tålamod med puckon, visst är jag så vanligtvis också men nu är det nog värre.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Var ute och letade lunch nyss och hamnade i hötorgshallarna i ett stånd där dom sålde stora skålar med blandade frukter skivat. Snacka om att jag är toksåld nu!! Hur gått som helst men dyyyyyyrt! Var många saker i som jag aldrig smakat tidigare!! Det vara kiwi, meloner, druvor av div slag, jordgubbar och massa goa saker till. Helt såld på den nu!! Räcka ut tungan

• lurksmulan

Åh, vilken affär var det som sålde de?

• Hannnas
    lurksmulan skrev 2007-02-07 13:06:07 följande:
    På tal om ingenting, blir ni också galna på alla som inte kan tänka själv här på fl?"När ska vi börja handla?", "Vad ska bebisen heta?" och nu alldeles nyss såg jag "Slemproppen har gått och jag har outhärdliga värkar, någon mer?". Eh. Ring förlossningen istället för att sitt här kanske?!Jag vet inte om det är mina hormoner som gör att jag har noll tålamod med puckon, visst är jag så vanligtvis också men nu är det nog värre. Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
    Världen är full av puckon... det är bara att anpassa sig och utnyttja läget ist

Lättja... vad goooooooott det lät
  • MrsMurphy

Lurkan: Du vet alla småställen nere i hötorgshallarna. Har ingen koll på vad alla stånden heter men en som säljer frukt och grönt. Skrattande Sååååååå gott!! Men 65 för en skål så dyrt var det men klart värt det!

• lurksmulan

Ja det lät dyrt, men det kan man vara värd ibland!
    När vi är där tittar vi mest på såna som säljer underlig utländsk mat så jag har ingen koll på frukthandlarna. Jag får åka dit nåndag och kolla!

• MrsMurphy

Hanna: Du skulle älska dom hallarna för dom säljer mängder av oliver och sånt!

Är det nån av er som har ett fysiskt tungt jobb som börjat fundera på hur detta egentligen kommer att gå??

• Hannnas

Lättja... Räcka ut tungan åhhh vill ha!!!! gott!!!

Ang fysiskt tungt jobb.. sitter just nu med en blyväst á 7g på mig räknas det eller säger bara... 4 mån kvar...

Svar på tråden Pladdertråden!