• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • snöstjärna
    Kickan: tackar, beställde precis innan därifrån. De verkade billigast ;)

Lurkan: Ja det vore ju nått, måste ju komma på nått fyndigt.
    Mina föräldrar bor ett par mil bort, å sambons ännu många fler mil bort.
    Funderar på om vi ska skicka ett gravtest i en påse med en rosett till mina föräldrar utan text eller nått ;)

Believer: Bor ni i Sandviken? Inte så långt härifrån de ;) Bor i Ljusdal jag..
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • Hannnas

*har tråkigt*

vill handla mer bebisprylar men allt kostar ju av någon anledning Fundersam

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Usch, måste röra mig till jobbet nu...VILL INTE: Undrar om jag skulle ta min semester nu kankse

Nu har jag iaf bestämt mig för att trippa till sthlm över helgen, ska äta middag med gamla tjejgänget, ska bli superskoj. Hoppas bara man kan hålla ögonen öppna och må relativt bra.
    Är lite rädd för att världens illamående ska slå till...

osså har jag nojat till mig över ma igen... *suck*. kom snabbt tillbaka ner på jorden igen efter gårdagens lyckokick..

Kram på er alla, synes säkert nåt mer ivkäll

• Hannnas

Thezz... jag undrar om oron om MA nånsin kommer sluta.. inte innan UL iaf.. *suck*... o vad häärligt det låter med semester nu

Ha en bra dag på jobbet

• MrsMurphy

Jag går in i v12 imorgon, har man den största risken där i v10 när moderkakan tar över eller är det fortfarande riskfyllt här? Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

ser att ni funderar på semester. Läste om en forskare som kommit fram till att vi här uppe i norden egentligen borde ha semester på vintern, då det är som mörkast. Hur hälsa-synfunk skulle vi må bättre av det. På sommaren mår vi endå bra, eftersom det är varmt, ljust osv. Tål att tänkas på... skulle va skönt med 5 veckor på vintern å 5 veckor på sommarn!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja... (flåt ni som inte kommit dit men alla vet ju)...  v6-7 och v9-10 är riskerna ganska höga... men i v12 sjunker de och i v13 och frammåt som lägst

Magda.. håller med den där forskaren, har alltid tyckt att man ska resa antingen i november el nu i trista februari... svenksa sommaren är ju så fiiin ju (oftast iaf)

• lurksmulan

Nu är vi tillbaka hemma, var över hos mamma och åt lunch. Nu sover Laban som en sten.

Imorgon går jag in i v. 16! Helt otroligt vad fort tiden har gått!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

lurkis.. din fuskis jag vill meeeed NU ... men det är 1 1/2 v kvar *jagar*

• lurksmulan

Ja men Hanna, du ska ju gå på rutin-ul innan mig! Så jag är jätteavis!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!