• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

*hör dig magda*

Lurkis... jääättefin mage *vill ha*

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Thezzizen

Ååååh, jag vill också ha mage, inte bara valken som finns nu...
    Och såvill jag känna mig säker..... vad skönt det skulle vara...

• Dulia

Lurk, vilken fin mage!!!

missK, jag har massor med övervikt sen tidigare och jag trodde som dig när jag väntade min dotter att jag inte skulle få någon mage men den kom Nu har jag ju ingen sån där söt basketboll utan min mage börjar precis under brösten men det är mysigt det också

Igår var det liv igen inne i magen och min man la handen (eller tryckte) på magen och det blev fullt krig Och min otroligt, romantiske maken säger: Det känns som om du skulle ha otroligt mycket gas i magen!! Visst är han underbar?!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MHoof

Hej hopp!

Här är det oxå soool men säkert kallt ute. Jag och sis ska åka till IKEA idag och kika runt lite.

Var ju på husvisning igår vi :-9 Vi är budgivare 1 så nu är det igångsatt då. Får se hur det går. *önskar vi får köpa*

• Thezzizen

Dulia... vilken söt karl du har

Believer, vad är det för hus, finns ngn länk?

Här är det också strålande sol idag, men -14 grader ute... och jag får ta bilen utan värme *suck*

• lurksmulan

missK: Jag läste om några här som la en bulle i ugnen och sen när de som de skulle berätta för kom dit pekade de bara på ugnen och sa "titta, vi har en bulle i ugnen". Det tycker jag är både roligt och sött!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Kickan 84

Nu ska vi snart iväg på inskrivning! Endast -25 grader ute, men soligt och fint! Jisses vad det sticks i benen!

MissK: Finns CB digital på www.gravtest.se , billigast via nätet.

Stanna där du är! ♥
  • Kickan 84

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.26, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007      v.25, Bf 20 maj
    Dulia      v.23, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan    v.15, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda    v.14, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna    v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja     v.11, Bf 31 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer   v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan    v.8, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.7, BF 21 september
    Thezzizen v.7, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

KUL med inskrivning Kick... jag har 2v kvar till min

Believer.. spännande med huset nu

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!