• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hanna: Känns jättespännande, men läskigt! När vi skrivit in oss kan det ju bara inte vara så jävligt att det går fel!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Hanna: en fråga om brudklänningar. har du tvättat din efter bröllopet? Hur i så fall?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Kicka.... Ska du på inskrivning redan idag? Vad skoj! Undra när jag ska skriva in mig, fast först måste jag avboka vår mf.utredningstid nästa vecka...=)

• Hannnas

Kickan... ja allt är jävligt men SÅ jävligt får det inte vara.. o att se hjärtat ökar ju chanserna ytterligare för att allt ska gå vägen denna gång ...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Kickan 84

Thezz: Jo, var den enda tiden de hade! Bara att ta, kanske bra för mitt kontrollbehov att skriva in mig nu istället för efter v. 12 som jag hade tänkt!!

Hanna: Jo, nästa steg är väl moderkakan som ska ta över nu?

Magda: Brudklänningen får du nog lämna in på kem...

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. Precis.... o den processen startar i v10 ungefär

Magda.. som kick säger.. kemtvätt ska sälja min snart så jag ska ta mig lite tid o lägga ut den på nätet...

• MHoof

www.hemnet.se
    Gävleborgs Län
    Sandviken
    Villor/Radhus och sen är det i Jäderfors på Nedre Dalsängsvägen 13 om ni orkar gå in sj. *hehe*

• Thezzizen

Ja, när tar moderkakan över.... huga läskigt..

• MagdaA

Kickan: jo, men ringde kemtvätten idag å de ville inte tvätta klänningar med pärlor och paljetter på. Hon sa att vätskorna de anväder kan förstöra paljetterna. Hon tyckte jag skulle tvätta den själv, i vattenbad, typ i badkaret. Men hjälp! var ska jag hänga upp den, den måste ju dropptorka då...mycket släpp.....

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Det enda man får försöka tänka på när moderkakan tar över är att det faktiskt går bra i det allra flesta fall upprepa det om o om o om igen...

Svar på tråden Pladdertråden!