• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Hej tjejer.....

Hemma från jobbet nu... R ska jobba hela kvällen så jag tänkte ta mig en dusch nu och sen bara lägg amig i soffan o se mina inspelade program..

Magda,,, så skönt att höra och se att allt är bra! =)

Hanna.... Vad säger du, har magen exploderat och du har ingen ny bild? Du vet att det inte finns ngn maxgräns för antal bilder

Lättjis ... grattis till v12!

Believer, hur går det med huset?

Har på eftermiddagen haft så öm livmoder, typ satte mig hastigt och det kändes som om hela den skakades om... Och mina bröst, usch de har blivit ohanterbara *S*

Nojar dock nu inför läkarbesöket på onsdag...=(

kram

• JUSTer

God kväll alla

Jag ska på inskrivning imorgon!!!
    Jag fattar inte att det har hunnit bli det datumet redan Skrattande

Gravid - v. 11
  • numberone

Ååå va roligt Just..... hoppas det går bra!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • lurksmulan

Åh vad skönt att allt gick bra Magda! Jag har haft fullt upp med familjen hela dagen men jag har tänkt på dig och undrat hur det har gått!

Idag syns mig mage verkligen, på riktigt känns det som.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Magda, vad skönt att allt var bra!!

Lurk, härligt med riktigt gravmage

JUSTer, ha det så roligt imorgon på inskrivningen

Idag fick jag en kommentar om min mage från en kollega som sitter i en annan byggnad och som jag knappt träffar. Hon undrade om jag väntade tvillingar!! Hon tyckte jag hade en rejäl bulle på magen

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Tack vänner! Va söta ni är! Har legat i soffan sen middagen, sovit en timme. Blir helt slut efter sjukhusbesöken!

Glömde berätta en grej. När vi låg inne och fick Ebba så var det två underbara bm som hade hand om oss. Superfina, underbara! När vi satt å väntade på att få komma in till läkaren gick en av dom förbi, sen kom hon tillbaka, tittade på min mage och log. "Va roligt!" sa hon, sen frågade hon vilken vecka jag va i å så. Jag sa att vi skulle in på en extra koll för jag va lite orolig, "Extra koller är bra!" sa hon då. Så roligt att träffa henne! Och att hon kände igen oss, är ju snart ett år sedan...

Hanna: Glömde säga de, enligt läkarens anteckningar är jag typ 1 vecka längre gången än om man räknar från senaste mens. Stod i journalen som den andra läkaren kollade i idag. Får väl se längre fram vad han säger...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. hihi var det inte det jag saaa

Thezz... inga nya bilder innan söndag

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: kanske ligger det mitt emellan nångång. Får som sagt se vad dom säger längre fram. Lite roligt å veta att man har några dagar till godo, åt rätt håll liksom. Dessutom sa bm på inskrivningen att om man har kort cykel så blir ofta bf tidigare än om man har 28 dagars...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda..  ja jag tror ju att jag ligger två dagar efter eller mitt i prick snarare... men så länge snäckis mår bäst så spelar det ingen roll

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Jag blev inte flyttad en dag på UL utan bf blev den dag jag trodde utifrån äl BM's snurra stämmer ju bara in på dom som har 28 dagar. Om man har längre eller kortare kan man dra bort/lägga till så många dagar som det skiljer sig från 28 dagar

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!