• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: precis: sen kan det ju diffa 2 veckor +/-, så egentligen kvittar det ju.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone
    Magda:

Va skönt att det gick bra....Det är på tiden att vi får massa bra resultat i våra trådar!!
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • Hannnas

DUlia o Magda.. så himlans sant

Ikväll har jag varit jätteduktig, lagat gammaldags mat kålsoppa med riktiga frikadelller på kalv muuums... fick ett skumt sug på det fast jag inte minns när jag åt det sist

Nu ska jag skänka lite datortid till min A.. Puss tjejjer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hihi! Det roligaste va å se Mickes min när läkaren sa "Ja se här, en liten rackare som suger på tummen!" Det var världens aktivitet där inne! Kanske brås han på pappa, med å suga på tummen alltså, de gjorde Micke när han var liten.

NO: tack gumman!

• Dulia

Ha en fortsatt trevlig kväll Hanna!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • MagdaA

Jag ska lägga mig i soffan igen å glo på tv. sköt om er! PUSS

• Aaattans Marie

Magda:
    Åh, vad skönt. Loggade in enbart för att kolla dig

Plötsligt händer det!
  • MHoof

Ja här vart det inget husköp iaf. La ju 725000 och efter halv 5 i eftermiddags kom ett nytt bud på 750
    Så så vart det då. Men men, det kommer ju fler hus Så tänker vi iaf. Tycker det var lite för mycket med över 700 000 för det där huset ändå oxå.

Magda: Skönt att bebisen mår bra Det är alltid bra med extra koller. Jag har oxå gjort några sånna pga magont och allt har vart bra

• numberone
    Believer:

Nej va tråkigt med huset!! inge kul när man inte kan fläska på med hur mycket som helst när man vill ha.....vi köpte vårt för 600 000 men det var bara vi som ville ha det *asg* Borde kanske anat att det var nåt fel då men men vi trivs än så länge!!
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MHoof

NO: 600.000 är lagomt för ett hus tycker jag. Ska man ha här i stan så ligger dom på ca 1,2 mille. Ja tjena att man vill betala det då. *skakar på huvet* Men ni har väl fint hus?

Svar på tråden Pladdertråden!