• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Believer: är ju inte räkan jag är orolig över. han mår bra, mer orlig över hur min kropp fungerar och håller ihop.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Magda: Ok...men känns det bättre nu då? *hoppas*

• Cia o krabaten

Magda: Skönt att räkan mår bra!

• numberone
    Believer:
    Nja det är inte men kommer att bli ett fint hus...det var inte ett enda rum som inte behövde renoveras....
    Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

Nu ska jag krypa isäng. sovde en timme i soffan tidigare så jag är egentligen inte så trött, mest yr. Ska lägga mig och läsa en stund. Hörs i morgon! Natt natt!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • snöstjärna

Varit på kurs nu i kväll jag, å alla skrattade å grattade så hjärtligt ... de visste redan de flesta att jag var gravid, med tanke på guldägget jag fick för två veckor sen ;)

Har gjort kort till mina föräldrar som jag skickade med i en bok som pappa kom å hämtade ... dock inte kunnat prata med dem, 5 missade samtal efter kursen dock ... men nu sover de. Å jag .. eller vi ;) ska gå å sova nu vi med..

*KRAAAAAAAM*

ÅH så skönt Magda !! *kram*

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • snöstjärna

Mer bilder: Lägger upp kortet jag gjorde i galleriet =)

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MrsMurphy

Morrn morrn!

Nu har jag haft en småbedrövlig natt med ångest och mensvärk. Kan den inte ge med sig??!! Skrikandes Blir så satans rädd hela tiden men det är ju livmodern som växer antar jag. Börjat klura på om folk är olika känsliga i det där området iom att jag haft väldigt ont runt äl samt runt mens. Och att det nu som gravid inte blir roligare... Suck!

Många mardrömmar och vaknande för att känna efter blod men inget iaf.

Nu längtar jag till tisdag!

• Snart kanske

Lättja- allt är bra därinne, jag lovar.
     Den lill* räkan trivs så bra så h*n håller på att bygga ut, det är därför det gör ont

När ska det bli vår tur??
  • MrsMurphy

Tess: Den lilla rackarn bygger ett slott trots att det bara finns plats för en sommarstuga antar jag...

Svar på tråden Pladdertråden!