• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Jo, inskrivningen gick bra. Har en lite vimsig bm men jag hade henne förra gången också så jag är van
    Alla värden var bara bra. Behöver inte järntillskott ännu, lyckligtvis.

Men satan vad missvisande vågar de har på sånna där ställen Skrikandes

Gravid - v. 11
  • Hannnas

JUSTer.. åhh vad kul med inskrivning själv har jag nästan 2v kvar till min så du hinner ju t o m med ditt UL innan mig

Magda.. bra idé att göra Ebbas dag till något positivt

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

JUSTer.. därför man inte ska väga sig där

• JUSTer

Jag vägde mig hemma i morse, sedan åt jag tydligen 2,8kg frukost. Fullkornsbröd?

Gravid - v. 11
  • MagdaA

Känns som Ebbas dag kommer vara jobbig, då kan man väl få göra nått roligt iaf! Ska till minneslunden då också och tända ljus, är så fint där, speciellt nu på vintern då det är vitt vitt vitt! orörd snö enda ner till sjön!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. det kommer med allra största sannolikhet vara skitjobbigt... en dag som får gå i livets tecken ur alla synvinklar... kanske skönt att förknippa den dagen med något positivt som hjärtslag oxå, det hade säkert Ebba gillat

• MagdaA

JUSTer: oj då! Va va en rejäl frukost! Tro om bm går med på att man väger sig på sin egen våg?! Jag har ju vägt mig på min hemma jämt, kanske lika bra å fortsätta med det...om inte hennes visar mindre förståss

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. det borde ju vara bättre att väga sig hemma, då kan man göra det innan frukost och utan kläder så blir det mer "rättvist"... hos BM kommer man ju väga sig olika tidpunkter på dagen och det kan ju diffa en hel del sen drar ju alla av olika för kläder...

• JUSTer

Jag skulle kanske inte haft min blyväst och mina viktmanchetter på mig vid vägningen.....? Hmmmm?

Gravid - v. 11
Svar på tråden Pladdertråden!