• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Mooorron tjejjer

Tess.. mer kramar även här

Lättja.. jag har ett jädrans ömmande mellan varven, har ökat den sista veckan men var ganska jävligt runt v10 oxå.. så det är säkert bra

MissK... vilket fiiiint kort kom en liten tår

Jag har drömt om mord, blod och knivar hela natten.,. fy sjuttan...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna
    Hannnnah:
    Tack, telefonen läre ringa i dag, var ju inte anträffbar i går kväll ;) Vilken hemsk dotter, dumpar värsta nyheten, å sen kan de inte nå mej .. *hihih**evil*
    Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • lurksmulan

God morgon!

Jättefint kort missK!! Verkligen, jag blev helt lipig.

Igår och i natt har jag haft ont i magen, men liksom ingen fara. Mest på höger sida och mest när jag har legat på magen. Det är väl minigrisen som inte gillar att bli klämd kanske?!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • snöstjärna

lurkan: tack så mycket ;) Gillar å pyssla sånt.. så det blev nästan så självklart att göra nått sånt =)

• MagdaA

morrn morrn!

Marie: Micke hade rätt förra gången, å han har sagt "han" i flera veckor. Igår kom jag på mig själv att också säga "han" tidigare har jag bara sagt räkan... Så just nu är vi nog iställda på en liten kille. Sen har vi i ängla-tråden upptäckt att många av oss som har ängla barn, och sen blir gravida, får barn av det motsatta könet efteråt...

Lättja: Jag är också rädd att vakna med blod överallt! Jag har haft så mycket flytningar så nu sover jag näck! Generad Hönan verkar må bra av att luftas på natten. Men jag skulle helst sova me en sån gigantisk förlossnings-blöja...

missK: Fiiiiint kort! Du är så duktig! Kan du inte lära mig?! Flört

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Magda: Jag sover alltid som en nakenfis men inatt sov jag fullt påklädd för jag frös arslet av mig. Det kanske var att man blev fuktig i trosorna som gjorde att man fick för sig att det var blod?? Har rå mycket flytningar också.

Thats it!! Jag återgår till nakenfis modellen!!

MissK: Jisses vilken pysselgumma du är! Blev jättefint!

Hanna: Jag är i v12 nu... Så nu får du säga att du hade jäääääääääätteont i v12!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • snöstjärna
    Magda: Men du kan ju redan =PPPP

Lättja: Tackar, ja jag e en riktig pysselgumma, ända ut i fingerspetsarna =)
  • MagdaA

missK: inte sådär bra som du ju! *avis*

Lättja: jag har inte ens några trosor Generad Förresten...har börjat läsa en av böckerna nu!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Lättja.. haha nä det minns jag tyvärr inte att jag hade men v14 nu så.. ÖÖÖMT ... o snart är det ju v15 redan

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MHoof

Gomorron!

Jobbigt att vakna och drömma sådär Lättja Men det går över snart. Sen vaknar du av att du måste springa på toa X antal ggr varje natt istället. Bläää...

Idag går man in i vecka 27! *wihooo* Lär ju ändra vecka i listan vart den nu är...*letar*

Svar på tråden Pladdertråden!