• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Aaattans Marie
    Lättjis:
    Jag hade värsta mensvärken fram till v 14 eller något. Har aldrig haft så mycket mensvärk som när jag väntade Oscar!

Magda:
    Säger du medvetet "han" eller är det bara en känsla du har?

*hoppas ni inte misstycker att jag glider in här?*
    ~ i väntan på plusset ~
  • MrsMurphy

Marie: Fan vad skönt att höra!! Man blir ju smått tokig på detta!! Mitt logiska jag säger ju att det är som det ska för det borde göra ont om man har en kiwi/apelsin som växer i magen men samtidigt är det ju så likt det där förbannade mf!

Men min teori om ont vid äl/mens = ont vid graviditet. Tror ni att det kan hänga ihop att man är olika känsliga där nertill??

• MrsMurphy

Och Marie! Ni alla är så välkomna att vara här! Vi flyttar tjattret om grav hit för att inte få er att bryta ihop i bim listan men  det är upp till hur mycket ork ni själva har! Skrattande

• Aaattans Marie
    Lättjis:
    Din teori stämde inte på mig. Visste knappt vad ÄL var när jag blev gravid med Oscar

Du, det är med all säkerhet precis som det ska. Om några veckor blir du galet orolig för att mensvärken upphört

När jag plussade med Oscar så var jag trött och hade mensvärk. Det var ju allt jag kände.
    I v 18 (vid UL) så var jag bara trött. Syntes inget, kändes inget och hade gått upp 1,5 kg Förvånad (är ju tjock innan). Började känna rörelser några veckor dessförinnan, men det kändes ungefär som Macarena och alla sa att det var för tidigt att känna något.

Hade dessutom ramlat i en trappa och slagit ryggen ganska ordentligt så jag var lite orolig. Men det var en aktiv krabat där inne. Och det har han fortsatt att vara
    ~ i väntan på plusset ~
  • jazzy

smyger in & kollar läget....fick pos på ÄL imorse.....håll tummarna nu!!!!!

• MrsMurphy

Jazzy: Jag fick ett ryck och beställde tid för vul ändå! Skrattande Så tisdag kl 9,40 så ska ni hålla tummar att det är en (eller två)  kraftigt växande alien som sprattlar järnet!

• Aaattans Marie

Lättja; jag kanske har förväxlat dig & Hanna... Det kanske är DU som ska få tvillingar

Nej, det är en livlig krabat. Börjar tro att det är en pojke faktiskt. *får avvakta lite med slutligt kön på din filur*

Hej på er - nu hägrar frukosten och fullt fokus på min PRINS Toker!

~ i väntan på plusset ~
Svar på tråden Pladdertråden!