• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Och jag hade haft en v kvar till bf om inte jag hade fått mitt skit mf... Skrikandes

• numberone

okej jag hade jätte fel.... så.... Skrikandes

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MrsMurphy

Men NO! Jisses vad länge vi jävlats runt nu tillsammans! Skrattande Du var ju med första plusset!

• JUSTer

Och jag skulle vara i v 27 och ha en liten skrutt på 7 månader. Fy vad jobbigt! 

Gravid - v. 11
  • Hannnas

Lättja.. ja usch ja.. ja jag hade ju haft en 3 månaders nu... el 1 månaders.. el bf för en vecka sedan... *suck*

MEN när jag kommer möta detta lilla underverk som gossar i min mage just nu så kommer det vara värt all smärta man fått stå ut med Hade jag inte haft dessa mf så hade jag heller inte fått möjligheten att möta min snäcka

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • numberone

Lättja: Ja jag var med när du ewangeline å anettan plussade *suck* inte en enda gång sen dess har jag plussat......så länge har jag hållt på!!

Kommer det någon gång att bli vår tur?
  • MagdaA

Ja alla kan vi fundera på varför vi inte har våra små underverk hos oss, och varför vi inte är i den å den veckan. Men trots allt jobbigt så är det en mening med allt. Nu ser vi framåt tjejer! Vår tur kommer!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Är ju mycket prat om de här med vad man kan äta å inte... hur det är tillagat osv. Skulle ni t ex äta en kycklingsallad på ett uteställe nu när ni är gravida?!

• Hannnas

Magda.. japp det skulle jag.. om den ser fräsch ut och inte legat där hela dagen och ligger svalt så JA det skulle jag.. varför inte lixom

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: vi brukar äta på ett ställa där dom har pizza, sallader, rullar, lite olika kötträtter, kebab osv. Ett bra ställe, god mat, och underbara sallader! Dom gör iordning dom eftersom man beställer, men man vet ju inte hur det ser ut i köket på det stället, kan bara hoppas att det är bra! Ska dit å käka med några kompisar i kväll, r inte sugen på pizza eller nått sånt, å deras sallader är som sagt väldigt goda och brukar iaf SE fräscha ut...

Svar på tråden Pladdertråden!