• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. ja det skulle jag våga iaf.. annars är det inte mkt man kan äta egentligen, ALL chark ryker då man inte vet hur deras knivar tvättas, ingen ost alls eftersom de oxå skärs upp manuellt ofta.. nä det är inte mkt kvar... sen bör man ju inte äta vaccat som inte är helnytt mm mm.. nä ät det du känner för tycker jag luktar det och ser fräscht ut skulle jag inte tveka...

.. menar, vem vet vart killen på McD var innan han packade burgaren om det är det man är sugen på ...

Nä man får inte bli för hispig sunt förnuft bara

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: låter som vi tänker ganska lika. Färdig skivad skinka som är vaccad t ex, det äter jag varje dag! Ids knappt kolla datumet, huvudsaken den luktar okej.

Där vi ska käka har dom en supergod blandsallad med räkor, skinka och tonfisk. men jag tycker inte om tonfisk så jag brukar be å få kyckling istället. Supergod dressing också! Börjar redan knorra sig i magen!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. mm låter jättegott får kanske bli en sallad hemma ikväll med *mums*

Så jäkla trött bara sover ju nada känns det som...

• Kickan 84

Hello!

Jag mår skit idag, oroar mig sönder och samman, i morse när jag vaknade var illamåendet HELT BORTA!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. gumsi.. vet du... många mår "bara" illa ett par veckor under graviditeten, verkar inte alls ovanligt.. och ärligt... det kommer o går.. har det gjort för mig iallafall.. iof int enär det var som allra värst men nu de sista veckorna har jag ibland trott att NU är det över för att det ska kicka igång på kvällen igen.. så det kommer tibax och om det inte gör det behöver det ju inte alls vara någon fara

• Kickan 84

Hanna: Har ju bara mått räv i typ 4-5 dagar ju! Eller nåt sånt?

Bläää, hatar denna oro!

Stanna där du är! ♥
  • Hannnas

Kick.. men duu.. det går ju upp o ner.. precis som med boobsen .. du kommer hatälska det när det kommer tibax med råge ikväll

Visst är det denna helgen M är ledig

• Kickan 84

Hanna: Tyvärr blev det inte så då han var ledig när jag blödde och var inne för VUL... så nu tar han igen lite, dock ledig söndag-måndag!

Stanna där du är! ♥
  • MagdaA

Kick: när jag väntade Ebba mådde jag illa nån dag nu å nån dag då. Sällan flera dagar i sträck. Var inte orolig. Säger som Hanna, det kommer tillbaka!

• MagdaA

Wiiiii! Jag är glad! Min syster fyller 30 snart å pratade med mamma om vad vi i familjen ska köpa. Hon har länge velat ha en massagebänk, en sån enkel modell som man kan vika ihop å ställa undan. Kollade på blocket, hittade en här i Övik för 3000:-, han kunde gå ner till 2800, men inte mer. Den va använd typ 4 ggr. Blöj 2500, å det gick han med på! Ska hämta den i morgon! GLAD! Hoppas syster blir glad också!

Svar på tråden Pladdertråden!