• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Kickan 84

Hej Thezz!

Jo, illamåendet kommer väl säkert tillbaka!

Är jättekänslig mot dofter, tycker att mannen luktar ve och fan när han deodorantat sig, blir att inhandla oparfymerat eller? Mår illa av vissa hudkrämer jag själv annars älskar osv, skitskum känsla faktiskt!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Kickan: *viftar med handen* Här har du en som verkligen åkt i illamående bergoachdalbana så oroa dig inte!

Killens raklödder luktar död och begravd hund...

• Kickan 84

Lättja: Hahaha... Härligt att man inte är ensam!

Tycker att de parfymer han har och som jag fan själv valt luktar FAAN!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Samma här! Det mesta luktar skunk men just raklöddret är en pina! Och han rakar sig på kvällarna dessutom innan man hoppar till kojs och då blir det INGE mys....

Har inte kylskåpet ditt börjat lukta kompost än??

• Kickan 84

Lättja: Blääk!

Kylskåpet öppnar jag knappt aldrig!

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

God kväll!
    Fredag kväll och som vanligt är man så trött så man helst skulle vilja gå och lägga sig redan nu. Känner lite smådeppigt ibland att jag alltid är så himla trött men jag försöker tro på att våren och solen ska göra lite underverk

Jag hoppas ni alla får en trevlig helg. Själv ska jag på 1-årskalas imorgon om inte födelsedagsbarnet är sjuk vill säga. Helst av allt skulle jag vilja ligga på soffan och bara slappa men man måste ju vara lite trevlig ibland också

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Aaattans Marie

Tjenare tjejer,

Härligt att mina gissningar är med i er lista *tackar och bugar*

~ i väntan på plusset ~
  • JUSTer

Va, är det ingen vaken?

Gravid - v. 11
  • MrsMurphy

Morrn morrn! Jag har blivit sjukt morgonpigg och vaknar lååååångt innan kl....

Drömt totalt helskumma drömmar om ett ex inatt så nu funderar jag på att hiva iväg ett mail och kolla att läget är bra där... Fundersam

Svar på tråden Pladdertråden!