• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Hanna: Stor skillnad på magen!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

God morgon!!

Hanna, vilken söt magen du har och den växer verkligen

Idag ska jag också försöka få till en magbild.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • angiee
    Hej tjejer!
    En fråga!

När börjar man bli kissnödig om nätterna?
    Jag tycker INTE att ja e det ÄN, men blir orolig.... haha, gud va ja nojjar!

Sen undrar ja om bröstont samt molvärkarna kan komma & gå? Alltså inge konstigt om det gör mindre "ont" en dag?

• Kickan 84

angiee: Är väl inte alla som är det?

Jag började hur som helst kissa 2 ggr per natt i v.6.

Mitt bröstont kommer och går, men bröstvårtorna ömmar allt som oftast, molvärk har jag sällan, bara mensvärksaktigt ibland...

Stanna där du är! ♥
  • Dulia

angie, jag är i v. 24 och jag behöver inte gå upp på nätterna för att kissa och jag har inte gjort det tidigare under graviditeten heller
    Att molvärk och bröstont kommer och går är inget kontigt. Ibland känns det mer och ibland känns det mindre.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Kickan 84

•:*¨¨*:•. Här ska födas bebisar .•:*¨¨*:•.

Believer v.27, Bf 17 maj. Väntar en underbar FLICKA
    2007 v.26, Bf 20 maj
    Dulia v.24, Bf 6 juni (Marie tror pojke, jag tror flicka) UL 14/2. Hoppas få veta kön då
    lurkan v.16, bf 2 augusti (pojke enligt Marie). Rutin-UL 5/3, köns-UL 4/4
    Magda v.15, Bf 10 augusti (pojke tror M, jag osäker, flicka enligt Marie)
    Hanna v.14, Bf 12 augusti (flicka tror vi båda) UL 1/3.
    Lättja v.12, Bf 30 augusti (rödlätt, överaktiv, tjock tjej enligt Maries oerhört tillförlitliga lista)
    JUSTer v.11, Bf 3 september (pojke enligt Marie)
    Kickan v.9, BF 21 september (pojke tror jag)
    Hemligaärtan v.8, BF 21 september
    Thezzizen v.8, BF 25 september (manuellt räknat 28/9)
    missK v.5, BF 14 oktober (flicka enligt Marie)
    Angiee v.5 BF 15 Oktober (flicka enligt Marie)

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Angiee: Jag är inte kissnödig på nätterna. Molvärken kommer och går men hade nog mer eller mindre kostant dom första veckorna. Brösten kände jag inte av förutom det vanliga vid bim och sen kom det tillbaks med dubbel styrka nån vecka senare. Katterna flyyyyyyyyyyger långt på nätterna. Skrattande Men nu har det iofs lagt sig också... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MagdaA

Morrn morrn! Igår hade vi så trevligt! Var ut å åt med 2 kompisar, jag åt en supergod sallad! Sån åkte vi hem till dom och surrade, slappade och åt semlor! Hembakta goda semlor! Det var riktigt gott, har inte varit sugen på semlor i år, men dom där va riktigt goda!

Håller på att göra oss klara för å åka en sväng till stan. Gruvar mig redan lite för i går kväll fick jag sånna fruktansvärda hugg i fogarna. Hunde knappt gå. Fick ta fog-bältet å dra ihop hårt så jag skulle kunna gå från toan till sovrummet utan att falla ihop. Men nu känns det bättre, nä så länge iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Thezzizen

Och mitt inlägg fick inte ens vara med, vad taskigt. irriterande, kommer ju inte ens håg vad jag skrev..

Hur mår ni alla?

Hanna, så om d säger att om jag inte mår spec illanu kommer jag inte göra det än? Eller är det dags att börja göra det i v8 om allt är okej..?

Kicka, hur gammal sa du att de sa att din bebis var vid senaste vul?

och hörrni alla gravidingar, hur är det med sexet?

Svar på tråden Pladdertråden!