• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Snart kanske

God morgon alla med små räkor i magen

När ska det bli vår tur??
  • MrsMurphy

Hanna: Ahaaaaa!! Skrattande Och det framkommer ju inte heller i böckerna... Suck! Ska skriva en egen bok!!

• Hannnas

Lättja.. man får vara om sig o kring sig o överjävlig så löser sig det mesta

Heeeeeej Tess....

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Snart kanske

Hej Hanna!!!
    Jag ska snart iväg och prova mer brudklänningar och festklänningar, synd bara att det aldrig är "på riktigt". Men det kanske kommer, vem vet vad som rör sig i J´s huvud??

Hur är det med er??

• MrsMurphy

Tess: Vi skulle nog behöva gifta oss men du kan få vara brud istället för mig??!! Skrattande Är absolut inte sugen på det!

• Snart kanske

OK, då fixar jag det

• Hannnas

Tess.. jorå, förutom att jag är skittrött o därmed sur så har jag världens bästa maken som jag skickat ut på promenad och som tar med sig nybakade frallor och kaka hem

O som du säger.. vem vet vad som pågår i J:s huvud annars får du väl ta saken i egna händer

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v14 .?:*¨¨*:?.
  • Prisssan

Ni pratar bröllop. Jag ska erkänna en sak för er...

*Viskar* Jag har varit gift med C.

Vi skilde oss när Roxy var liten, allt gick ju så fort med oss. Vi flyttade isär men umgick varje dag o när vi inte gjorde det så pratade vi i telefon... så upptäckte vi hur mkt vi betyder för varann, trots att vi började vårt förhållande i fel ände.
    Nu har vi varit tillsammans i 6,5 år.

Inget jag rekommenderar, det var jättejobbigt, det var precis i vevan då jag började jobba igen o allt.
    Men vi behövde det, jag var ju så ung, hade aldrig tagit hand om mig själv, bott själv etc. Jag behövde den tiden för att förstå att jag kan klara mig själv o för att förstå att jag inte ville vara själv (utan honom).

Jag tror att vårt förhållande aldrig överlevt om vi inte fått denna tiden för oss själva, just pga att vårt förhållande började med barn o giftemål o inte som "normala" förhållande börjar.

• Prisssan

Måste tillägga: Jag vill aldrig gifta mig med honom igen, för vi mår mkt bättre med varann nu

• Prisssan

Oops... det var inte meningen att döda tråden. Ville bara berätta m ina erfarenheter...

Svar på tråden Pladdertråden!