• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. nää uscha.. jag mår oxå mer illa igen.. fasen vad trist det är...

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu - v15 .?:*¨¨*:?.
  • snöstjärna

Hmm .... det låter?! där nere? Ungefär som en bubbla som far upp ... alltså, förstår ni vad jag menar?
    När jag sitter ner så låter det .. ?! *fundersam* Va e de??! ?

Jag är den jag är, eftersom jag inte blev som jag skulle.
  • MagdaA

Hanna: tycker vi förbjuder grav-illamående! Nu när det varit borta ett tag börjar man nästan undra om nått är fel ju...

Min vinterjacka är ganska kort, upptäckte igår att jag blev kall om magen, för den täckte ine hela vägen. Håller på att tvätta en annan jacka nu, som är lite längre, inte lika snygg, men den får duga. Har inte råd att köpa nån ny. Leva på sjuklön är inte kul!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Hallå, inte kan jag hålla mig borta inte Jag har kommit på den jättebraiga idén att jag ska jobba häcken av mig imorgon istället

Jag börjar fundera på om vi kanske ska skippa att ta reda på vilket kön det är. Det är nog lite försent att boka könsUL. Jag vill inte betala 600 kr så det är bara Sibyllekliniken som gäller och dom har lång kö. Det enda man kan hoppas på är avbokningar. Nästa gång jag ska på UL så har jag inte så lång tid kvar och det känns nästan som om det kan kvitta då.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Snart kanske

Ok, äl-experter.
    Har jag tänkt rätt: Fullt utslag dag 12, mindre tydligt dag 13, idag nästan inget alls, innebär det då att jag ska räkna äl som dag 13??

När ska det bli vår tur??
  • Snart kanske

Ingen som kan svara? Måste logga ut snart

• MagdaA

Snart kanske: jag är ingen expert, men jag skulle nog tro de. äl dag 13 el kanske 14. hade nog myst varje dag från 10-15 iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Dulia

Tess. jag har aldrig använt äl-stickor så jag har tyvärr ingen aning.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Snart kanske

tack för era svar!
    Kikade nu på mitt äl-test från idag och det vara bara ett streck, så jag räknar nog äl dag 13, dvs alla hjärans dag

Svar på tråden Pladdertråden!