Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Finns nere vid torget men det är 10-15 minuters promenad och jag är värdelös på att shoppa lite och det är ju inte det som är tanken. Jag vill ha massa frukt, youghurt och mjölk och sånt och det har ju tendenser att bli rätt tungt. Jag har ju haft ont i ryggen sen bim så jag vill inte bära så tungt i dessa trappor men det blir ju alltid för mycket när man kommer till affärn... FundersamGeneradOskyldig

Måste flytta till vettigare ställe! Fan att släpa runt på barnvagn sen!

*Lättja går igång på det och surar igen*

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Hanna: Just nu känner jag inte ett skvatt! Fundersam Luuuuugna perioden men du är ju längre gånget!

Jag fick bara ett infall och ringde läkarhuset vid odenplan för vul och dom frågade om jag ville komma imorgon... Förvånad Oj, här gick det undan! Men så bråttom är det inte så jag tar på tisdag! Hahaaaaaaa! Jag ska på vul!!

• MrsMurphy

Och här som jag strulat med det satans mama mia och så gick det här så lätt?? Oj oj oj! Nu blev jag nervös!! Men det är ju inte så lätt att hitta vart man ska vända sig plus att man alltid känner sig som en idiot när man ringer men hon jag pratade med nu var totalt underbar!

• MrsMurphy

angiee: Jag har fortfarande lite molvärk i ryggen och mensvärk hade jag fram till v9! Det är livmodern som växer!!

• MrsMurphy

angiee: Japp, samma här! Snacka om att man dansat limbo vid helvetet dessa veckor! Men nu när du vet att jag har så också så kanske det känns bättre??!! Och det verkar ju aldrig släppa! Får mensvärksattacker väldigt regelbundet och killen får massera mig i svanken på kvällarna annars ligger jag och ålar mig halva natten. Mf och graviditet känns så jäkla lika!

• MrsMurphy

Jag går in i v12 imorgon, har man den största risken där i v10 när moderkakan tar över eller är det fortfarande riskfyllt här? Fundersam

• MrsMurphy

Jag är leeeeeeeeeeeeeeeess, jag tycker tiden sniglar sig fram snarare!!

• MrsMurphy

Var ute och letade lunch nyss och hamnade i hötorgshallarna i ett stånd där dom sålde stora skålar med blandade frukter skivat. Snacka om att jag är toksåld nu!! Hur gått som helst men dyyyyyyrt! Var många saker i som jag aldrig smakat tidigare!! Det vara kiwi, meloner, druvor av div slag, jordgubbar och massa goa saker till. Helt såld på den nu!! Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Lurkan: Du vet alla småställen nere i hötorgshallarna. Har ingen koll på vad alla stånden heter men en som säljer frukt och grönt. Skrattande Sååååååå gott!! Men 65 för en skål så dyrt var det men klart värt det!

• MrsMurphy

Hanna: Du skulle älska dom hallarna för dom säljer mängder av oliver och sånt!

Är det nån av er som har ett fysiskt tungt jobb som börjat fundera på hur detta egentligen kommer att gå??

Svar på tråden Pladdertråden!