Inlägg från: MrsMurphy |Visa alla inlägg
  • MrsMurphy

Pladdertråden!

Jag är ju lite bekymrad iom att böcker väger en hel del och jag bär mängder varje dag. Kassan är ju inte direkt lättare... Trappor och en ombygnad till sommaren då det ska bilas betong. När jag sa det till bm sa hon att det var det inte tal om att jag ska jobba kvar utan att jag då måste omplaceras. Men jag vill inte börja jobba i en ny butik som höggravid??!!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • MrsMurphy

Min kollega här säger att jag ska söka hp för hon ångrar grymt att hon inte gjorde det... Men samtidigt när bm säger att jag ska omplaceras och inte tar upp det alternativet med hp så känner man sig som en arbetsskygg virrhöna. Fundersam Det kan ju gå finfint och att jag är pigg som en guldgalen kråka men det kan ju dessutom bli att jag ligger och ylar i foglossning från v20...

Men jag börjar med vulet på tisdag och ser om det är en eller två för är det två så ställs ju allt i ett annat ljus!

• MrsMurphy

Jag är uttråkad!! Sitter i infon och jobbar till 19,15... Vad roar ni alla er med? Lugnt här idag!

• MrsMurphy

Jag har inte fixat med oliver så mycket de senaste månaden men nu blev jag rätt sugen! Räcka ut tungan

Också dötrött... Känns som om det är det enda man gör nu är sover, går till jobbet och går hem och sover.

• MrsMurphy

*klurar om man ska tömma delikatessdisken på hemköp*

Marinerade vitlökar och soltorkade tomater också!! Räcka ut tungan

• MrsMurphy

Nu har fröken här lärt sig en läxa! Man ska aldrig som gravid och vrålhungrig anlända till affären!! Skrikandes Kommer ut med två påsar frukt och oliver för 300 spänn!! Generad Kommer säkert räcka ett dygn eller nåt...

• MrsMurphy

Sitter och mumsar på kalamat oliver och nån äppel/päron mutant frukt!! *smask, smask* Goooooooooooooooooott!!

• MrsMurphy

*får hemska bilder av hur Laban kommer bli som tonåring*

• MrsMurphy

Lurkan: Där har jag brukat hänga i yngre år! Trevligt folk som hänger där!!

• MrsMurphy

Morrn morrn!

Nu har det visat sig att ena av dessa hyresgäster som ska flytta fortfarande ska vara skriven på adressen så flyttar vi också så spricker brf. Men iom att han står kvar här och om vi stannar så kan det drivas igenom! Nästa vecka är det värdering av fastigheten så nu har det börjat rulla. Inte ens säkert att man måste bo kvar i ett år för att tillgodogöra sig vinsten, killen hittar inte nån sådan information. Så nu får vi hoppas att allt går snabbt!

Nu har jag dessutom gått och blivit helt nojjig över denna tvillingfaktor som finns... Drömt helskumma drömmar att jag köpt hem ett vul på internet och låg här hemma och grävde och hittade två bebbar.

Det finns så många faktorer såsom ärftlighet=japp, ålder=japp, många graviditeter=japp (inga tvillingar tidigare). Så nu har jag blivit så skakis iom att jag blivit så stor snabbt. Detta med dubbelt illamående och sånt är mest en myt har jag läst mig till.
    Men får ju se på tisdag!

Svar på tråden Pladdertråden!