Pladdertråden!
go morron! här va de lugnt idag!
go morron! här va de lugnt idag!
har tagit på mig ett par trosor som sitter allt för hårt! inte skönt alls! Får byta sen, ska endå duscha innan jag åker till läkarn.
middag ja... jag ska göra taco-paj idag. ![]()
fler än jag som har problem med fl idag? Jag loggas ut hela tiden! ![]()
trosor ja.... tragiskt, men mina mest slitna troros som är lite slappa i resåren, så jag hade tänkt slänga, det är dom jag använder mest nu! Å dom nya jag köpte, dom kan jag inte använda, för dom är för håra i resåren. ska köpra nå fler, så låga som möjligt, synd bara att många sånna är i sånna konstiga material, jag vill ha bomull!
Hanna: Jo, men jag ska ju till läkaren, vill kolla att allt är okej först.
Uppdaterar i em!
lurkan: 11.30. Men sköterskan sa åt oss att vi kunde få va beredda å vänta. Läkaren har ul-tider hela förmiddan, å typ dubbelbokad. Dessutom kan han inte stressa, men det är bra! Å vi har sista tiden innan lunch, så risken att han är försenad är stor. Men det har vi lärt oss vid det här laget! Tänkte me sköterskan om att ta mitt bltr medan vi väntar.
Hanna: ska försöka komma ihåg å fråga han, be han mäta å så. känns fuskit att hoppa fram en vecka ju! Men bra samtidigt!
Hanna: haha! jo, ska fråga läkaren idag. gisses! du skrämmer mig när du säger att det är vecka 17 nu! Då kommer jag vara i vecka 20 ungefär den 8/3, Ebbas 1 års dag. Hon föddes i vecka 19+6.
Believer: Veckorna går fort! Tycker det var helg nyss!
JUSTer: härligt!
lurkan: Micke brukar typ somna! Finns typ bara tjejtidningar där, lite korkat. Många pappor som är med juh.Jag ska nog ta med mig ett äpple, för det är ju mitt i lunchen...