• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: vad är det för nått?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Hanna: lät gott de där, men lite krångligt. Skulle skriva det till dig förut, men det blev strömavbrött. Varit borta typ en halvtimme. Tydligen hela Sidensjö.

Micke kom precis hem, han ville bjuda ut mig på middag så nu ska vi hoppa in i duschen!

• MagdaA

hmmm....får se vad det blir för mat i kväll. Inte så gott om bra resturanger i den här stan, mest pizzerior. Men, nån mat blir det väl.

Gjort oss klara nu, snart dax att åka. Trevlig kväll flickor! PUSS!

• MagdaA

Det blev italiensk restaurang! mätt å nöjd nu. Åkte förbi svärisarna på vägen hem. Deras gamla katt, 12 år, har varit i slagsmål, hade varit borta 1 dygn, inte alls likt han. Han brukar springa in å ut varje timme typ... Han hade gömt sig under matsalsbordet men när jag lockade kom han fram iaf! Pysslade lite me han, han hade ett sår på halsen och haltar lite. Diskus stackarn, hoppas han piggnar på sig!

• MagdaA

morrn morrn! *gäsp* var tvungen att skjutsa Micke till jobbet så jag är uppe redan! Ont i huvudet har jag också, somnade inte förns 23.30 igår. Får ta en tupplur mitt på dan. Inte lönt å sova nu för jag ska åka en sväng till jobbet vid 9. Åker dit då dom har frukost, enda tillfället på dagen som (nästan) alla är samlade.

Ul i morgon *myser* Men gruvar mig för gyn-undersökningen! Gör så ONT! Å vill inte se att tappen blivit kortare! Vill inte! Vill inte! Vill inte!

Lättja: Go-morron-KRAM

• MagdaA

GRATTIS Believer!

Nu ska jag åka till jobbet en sväng. Kikar inte senare.

• MagdaA

hej hej! tillbaka nu. varit till jobbet en sväng. dom blev glada för muffinsarna!

Kickan: sööööt mage! Inte alls som min som väller ut åt alla håll!

Dulia: STOR KRAM till dig och din syster! Tänker på er! Å OM dom blir tvungna att avbryta tycker jag absolut att dom ska KRÄVA en tid direkt! Dom ska inte behöva gå å vänta å må ännu mer dåligt! Inte i en sån situation! Dom kanske måste bråka lite, men dom måste kräva det! Har dom inte tid på deras vanliga sjukhus har dom ju rätt att åka vart dom vill!

• MagdaA

lurkan: haha! kul! Jag har varit med om liknande situationer! Man tycker det är synd att de inte frågar, men samtidigt kan jag inte säga att jag skulle våga fråga heller, om jag inte var 100. Har en kompis som gjorde en dundertappe så jag vet hur pinsamt det kan bli!

• MagdaA

Hanna: tycker vi förbjuder grav-illamående! Nu när det varit borta ett tag börjar man nästan undra om nått är fel ju...

Min vinterjacka är ganska kort, upptäckte igår att jag blev kall om magen, för den täckte ine hela vägen. Håller på att tvätta en annan jacka nu, som är lite längre, inte lika snygg, men den får duga. Har inte råd att köpa nån ny. Leva på sjuklön är inte kul!

Svar på tråden Pladdertråden!