Pladdertråden!
hörrni tjejer! ni är gravida! grattis! sådär kände jag mig också de första veckorna!
snart middag. kurrar i magen! kokt potatis, panerad rödspätta och gräddfilssås! ![]()
hörrni tjejer! ni är gravida! grattis! sådär kände jag mig också de första veckorna!
snart middag. kurrar i magen! kokt potatis, panerad rödspätta och gräddfilssås! ![]()
ÄNTLIGEN! Fick tag på krämen! 99:- för 2 g, inte lite dyrt, men det är det värt! smörjt 2 ggr å det känns redan bättre. SER inte bättre ut, men svider inte lika mycket iaf!
Lättja: vilken söt liten bäbis!
å söt mage me! jag har fortfarande inte lyckats scanna in senste bilden på räkan. hoppas jag hinner det i helgen!
Morrn morrn! Alla hjärtans dag å jag kunde inte ens pussa Micke i morse
Hatar blåsor!!! Mår mysko idag, tror jag har nån förkylningsskit i kroppen. Frusen, öm, knasig i magen å sån där mysko känsla som man itne riktigt kan placera.....
Dulia: Heallip kan man använda när man är gravid! Den är dyr, men det kan det vara värt!
lurkan: aj då, lät inge kul! tro om de va en gräl-dag igår?! jag å Micke började gnabba om en skit-sak... men det gick över. Hoppas det löser sig för er också! Här får du en *KRAM* tror du behöver det!
En fråga,måste alla betala för ul-bilderna? Jag har aldrig behövt de.
Believer: söt mage! å vilken söt näsa eran bäbis har! ![]()
Dulia och Believer: magar är ju verkligen olika! Min är liksom stor åt alla håll. Kommer nog få en väligt bred mage, syns redan om man tittar baifrån. Men jag joinar också er med viktnedgången sen! i höst! ![]()
Min syster gick upp ganska mycket i vikt under gymnasiet och några år efter det. Sen fick hon Hugo, äldsta pojken, å när han va född RASADE hon i vikt. Hon gick ner allt hon gått upp under graviditeten + de hon gått upp innan så efteråt vägde hon typ lika som när hon gick ut 9:an. Hon tyckte de va riktigt skönt! Nu har hon fått 2 barn till och nu har kilona krypit på igen, inte allt, men endel. I somras va hon avis på mig som lyckades gå ner. Hon hade gjort ett försök sjävl. slutat med godis, kakor å sånt, men då gick hon UPP i vikt! Så hon la ner de. Hon väger väl inte tok-mycke, men endå...
oj! ja de låter ju bra! jag har gått upp typ 5 kilo hittils!
men väger 1 kg mindre än när jag blev gravid med Ebba. Då jag väntade henne gick jag upp 9 kilo tom vecka 20, tänkte hamna under det den här gången!
lurkan: haha! det var riktigt gott!
ikväll blir det nått så nyttigt som pommes å lövbiff. ska göra en god sallad till också.