Pladdertråden!
tror det vara tv4 fakta, men är inte helt säkert. verkar vara en serie för det stog att det var säsongspremiär
tror det vara tv4 fakta, men är inte helt säkert. verkar vara en serie för det stog att det var säsongspremiär
Jag försöker fortfarande peppa Micke till att vi ska kolla könet. Men vill inte han så skippar vi det. Men jag tycker det skulle vara så skönt att veta, så mycket som flyter ihop med Ebba nu när det närmar sig dagen då vi förlorade henne.
Förövrigt så har jag lovat att inte gå på stan nå mer!
Gisses va mycket nät-shopping det kommer att bli! ![]()
Hanna: ÅH!!! Var såg du det? Vill ha!!!
Hanna: i natt hade jag en jättekonstig dröm! Drömde bl a att jag var på läkarkoll och det visade sig att jag hade fullt med tungmetallar i kroppen. Berättade om drömmen för Micke i morse å han bara skrattade. Men allvarigt, är det nått som kan hända?
Nån som vet hur långt in i graviditeten man får flyga?
Hanna: du för gärna kolla vad det är för märke...kanske fota det om du har möjlighet!
Nä, vi ska inte flyga. Men har ett par kompisar i Halmstad som funderar på att komma upp, men hon är gravid så det blev lite krångligt. hon är i vecka 18 nu tror jag...
Hanna: tack sötis!
jo, men hon hade tänkt flyga senare i vår...typ maj.
13.000:- 2 personer tur och retur Övik - Halsmstad. SJUKT DYRT!!!
no: 9.400 kr med tåg, å då tar varje resa 12 timmar...
no: nä, jag vet! men hons kulle ringa SAS å kolla. Ingen kan ju vilja flyga om det är så sjukt dyrt!