• MagdaA

Pladdertråden!

Snart kanske: jag är ingen expert, men jag skulle nog tro de. äl dag 13 el kanske 14. hade nog myst varje dag från 10-15 iaf!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Snart kanske: alla hjärtans dag lät som en bra äl-dag!

• MagdaA

gisses va dyrt allt verkar! Glad att jag har fått alla mina ul och vul gratis! Annars hade jag varit ruinerad vid det här laget!

En helt annan fråga, som inte hör hit, men kanske nån av ni kloka tjejer kan svara. Om man vill ta ett vatteprov,på vattnet hemme, för å kolla att det är okej, var vänder man sig då? Vart ska man skicka det?

• MagdaA

Vi har ju kommunalt vatten, men vill endå kolla. Kan ju hända att ledningarna som går till vårat hus (från stenåldern) är dåliga och att de avger nått...

• MagdaA

Känns faktist skönt att vi har de där stora sakerna fixade redan, förutom bilstol då. Nu kan man koncentrera sig på de roligare, kläder å sånt! Dessutom, OM det skulle bli så att jag blir hemma under våren/sommaren å måste typ ligga, då är det mesta fixat! Babyskydd kan ju Micke åka å köpa, å kläder kan vi låna MASSOR av syster, bror å mamma...

• MagdaA

oj va mycke vagnprat de blev nu! glad att min står å väntar så jga behöver inte fundera!

hörde för nått år sedan, nått program om vagnar å hur man ska sköta dom osv... det absolut vanligaste sättet att förstöra en vagn är att gå med dom i trappor...

• MagdaA

Lättja: har du läst "Den som fruktar vargen" av Karin Fossum?

• MagdaA

jo, kläder, inte köpt nått sånt, å diverse "sköta-om" saker. har inte köpt babyskydd heller. men vagn, skötbord, spjälsäng, tygblöjor, hänggunga (jättesöt, fick av mamma, från indien tror jag den var...)

• MagdaA

Hanna: är det hjärtat som rusar när det känns som att det pulserar i bröstkorgen, liksom bultar, fort...

Svar på tråden Pladdertråden!