• MagdaA

Pladdertråden!

Jag har precis ätit. uppstekt palt med lite smör och lingonsylt! mätt! men mår fortfarande sådär mysko... ont i huvudet också. inte bra

Believer: medaljongen?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Believer: har du önskat dig en sån?

• MagdaA

Hanna: inte min, har för mycket vaddering!

• MagdaA

Hanna: gått upp endel i höst. dessutom han jag inte få bort all vaddering. jag lovar! det finns massor, men då fryser inte räkan, det är bra!

• MagdaA

Hanna: jo, det har du rätt i! Jag har redan börjat ladda för att sätta igång med träningen igen i höst! Å me tanke på hur länge jag hinner ladda så lär jag komma igång ordentligt sedan!

• MagdaA

har precis haft besök! Belv så glad! Hen jobbarkompis, Stefan, var tidig till jobbet så han kom förbi här! Suttit och surrat en dryg halvtimme! Snacka om bra tajming, när jag va sådär less på å va hemma själv så kom han å lättade upp stämningen lite! Fick en kram tom!

• MagdaA

Believer: visst är det skönt med sån rensning! Jag rensade också badrummet för nån vecka sedan, å i förrgår rensade jag byrån här i arbetsrummet, skönt att få undan skräp å få lite ordning!

• MagdaA

en kompis till mig vart beroende av nässpray när hon gick på högstadiet. inte bra!

• MagdaA

Hanna: Japp! Har bakat 2 STORA muffins som jag ska ta med till jobbet i morgon, sen har jag bakat chokladbollar! Tänkte överraska Micke på alla hjärtans dag, han ÄLSKAR chokladbollar, så jag gjorde en STOR till han!

Hihi! Micke ringde nyss, frågade om det gick bra att vi äter vid 5. Tro vad han har på gång! Han slutar kl 4. Behöver 1 timme på sig att ta sig hem...hmmm....han har 3 km till jobbet, byavägen, otrafikerad, så det är ingen risk för bilköer direkt...

• MagdaA

fel fel fel! Jag har inte bakat 2 muffins, har bakat 20.

Svar på tråden Pladdertråden!