Pladdertråden!
blääää! vill inte ha nå blåsa!
än så länge går det bra, men väntar bara tills den spricker och gör ONT!
Måste ju finnas nån salva man kan använda när man är gravid...
blääää! vill inte ha nå blåsa!
än så länge går det bra, men väntar bara tills den spricker och gör ONT!
Måste ju finnas nån salva man kan använda när man är gravid...
tack för infon Hanna! men det stod tyvärr inget bra om vad man ska behanda med då man är gravid...
en helt annan fråga. Namnet Petrus, vad tycker ni om det? Är det för mycket bibeln över det? Jag tycker det är fint ja...lite ovanligt.
ringde nu. min bm jobbar inte idag.
var en undersköterska som svarade, vet vem hon är, hon är så svamlig så jag orkade inte ens fråga. skulle endå inte lita på ev svar från henne.
hmm....frikyrkligt...Micke är uppväxt i Efs och vi är där en hel del, kanske därför jag gillar det!
Nu har jag fått tips om Hellip! ![]()
Heallip, står i fass att det går bra att använda den under graviditet! ![]()
startade en tråd och fick tips av två tjejer om den, så jag kollade fass å den va okej!
nu är det bara å hoppas att de har den på apoteket!
Hanna: har 2 apotek här i stan jag ska kolla. Vi ska endå in å handla, så nånstans borde det finnas, men tack endå!
Believer: bra att det känns bättre idag! Jag däremot känner mig som en slö gris idag. har ingen ork alls.
ang huset, och mäklare. tror det var på kallafakta de tog upp sånt där, hur mäklarna fifflar med budgivningen för att höja priset. roligt om ni får det!
ska ta å börja lite smått med middan. redan! jag vet. men vi ska åka å handla direkt efter middan å jag vill inte att det ska bli allt för sent. måste dessutom förbi apoteket.