• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: nått speciellt med den 6:e aug eller? japp! nu skiter vi i äl-datumet, inte så viktigt endå. huvudsaken att räkan blev till juh!

jag är också trött! men samtidigt skulle jag vilja göra nått kul... funderade på å gå på bio, men jag får så ont när jag sitter för länge i samma ställning. kanske hyr en film i stället. sugen på fruktsallad... får se vad det blir.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

nästa besök, den 6/3, det blir både "vanliga" kollen och rutin-ul samtidgt.

• MagdaA

Thezz: sådär får jag ibland också. Speciellt om jag ska typ vända mig i sängen och tar i med magen först, gör skitont!

• MagdaA

Hanna: okej. Ja, åt det hålet gör inget! sa ju bm redan från början. eftersom jag har kort cykel så sa hon att då brukar man bli flyttad åt det hållet.

• MagdaA

kollade bltr idag, 135/70. är det okej? sköterskan sa det iaf. hade 120/65 förra gången.

• MagdaA

jazzy: va roligt! kul när man kan komma me tips!

ska åka till stan nu, lämna av Micke å skotern hos en kompis först. dom ska ut å leka hela dan. Jag fåt göra nytta jag...

• MagdaA

hemma från stan. helt slut! va på stan 30 min, effektiv! gjorde mina tre ärenden, sen klar! åkte ut på granngården, köpte mat åt kaninerna, får ju inte bära tungt, men han i kassan var snäll å bar ut säcken åt mig. sen på coop, handlade lite gott till i kväll, hemma nu. Får så ont av att gå, inte skönt alls, å av att sitta i bilen också...blä! Men, nu är jag hemma! Nöjd å glad för jag hittade det jag sökte på stan!

• MagdaA

ny magbild i galleriet. vet inte vad ni tycker, men enligt mitt eget öga har det hänt endel på sistone, än om det kanske inte syns på bild. Är 1 vecka mellan bilderna (14+0 och 15+4) blev ju flyttad 4 dagar, därför det inte stämmer riktigt.

Svar på tråden Pladdertråden!