• MagdaA

Pladdertråden!

Lurk: precis! var ju redan öppen när jag kom in. Va inne i 5 dagar innan hon föddes, men eftersom jag hade en infektion kunde dom inte knyta åt. Då skulle jag både förlora Ebba och riskera att aldrig mer kunna få barn. Därför dom håller koll på tappen nu.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

Jazzy: vecka 20

lurk: det är det dom inte vet. eftersom jag var öppen och hade infektion kan dom inte veta vilket som kom först, infektionen som gjorde att jag öppnade mig eller att jag öppnade mig först å då kom infektionen. Fanns ingen "ledande" baktieri så att säga, inegn som var den som utmärkte sig, därför dom inte kan säga säkert. Dessutom hade jag öppnat mig utan att märka det, inga värkar eller så.

• MagdaA

Lurk: försvagad livmoderhals beror ite på infektion. Det är nått man föds med, eller kan få efter en förlossning eller kondensering. Det troliga i mitt fall är att jag hade försvagning, började öppna mig utan att märka det, å sen kom en infketion. ELLER, så kom en infektion å gjorde att jag började öppna mig. Att tappen dessutom är kort kanske inte har med det hela att göra, inte säkert att den är försvagad. Så vem vet, kanske går jag å nojar mig helt i onödan!

• MagdaA

vanliga vintrar ÄLSKAR jag snö! Vill ha massor! kunna va ute, åka skidor, åka skoter, grilla korv osv. Den här vintern vill jag inte alls ha snö... har snöat nästan hela dan idag å jag bara längtar ut!

• MagdaA

lurkan: räkan ha varit igång också! *myser*

• MagdaA

hej hej. kikar in en snabbis bara. haft fullt upp. efter middan städade vi hos djuren, sen in till stan å vecko handlade. nu är vi hemma. jag är helt slut å har ont i fogarna så nu ska jag slappa resten av kvällen!

Puss på er! Hörs mer i morgon!

• MagdaA

dax att sova nu. suttit å kikat igenom en drös bilder från vigseln som en kompis tagit. Drömmer mig tillbaka till DAGEN!

Kram på er! ses i morron!

• MagdaA

morrn morrn!

sovit kasst i natt! varit upp på toa 4 ggr. sovit dåligt å haft ont i magen! växtvärk hoppas jag... ömmade i nedre delen av magen. svårt å veta hur man ska ligga...

• MagdaA

Hanna: ömmade i nedre delen av magen. väldigt svårt att förklara, under naveln å neröver. när jag klev upp liksom sträckte det, som om musklerna dragit ihop sig. men nu när jag klev upp så kändes det bättre! Hur känns ditt?

• MagdaA

Har en kompis som kämpat för att få barn i över 4 år. Till slut lyckades som mha DI. Idag ska dom på rutin-ul. Jag börjar bli nervös nu, hoppas så att allt ska se bra ut! Dom är verkligen värda det efter allt slit!

Svar på tråden Pladdertråden!