• MagdaA

Pladdertråden!

Hanna: mitt sitter lite längre ner tror jag...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurk: mitt gör inte ont på en speciell punk, utan mer liksom hela magen...

i går kväll när jag låg i soffan kändes det som räkis började sparka på urinblåsan. Kan man känna det redan? Jag kände innan hur det liksom fladdrade omkring, sen vart de en obehaglig känsla, kändes att det tryckte på nått konstigt sätt, å sen blev jag jätte kissnödig!

• MagdaA

Lättja: här drömmer vi bara om sex! Både jag å Micke. En morgon berättade han att han hade haft en riktigt våt dröm, sen, efteråt (i drömmen) så fick han jätte dåligt samvete för han visste ju att vi inte borde!!! Han va typ ledsen över det när han vaknade också. Stackarn! Kan inte va lätt! Jag är knappt sugen, så för mig gär det rätt bra, värre för honom!

• MagdaA

Lättja: jodu, brukar ge honom ett handtag, men han säger att det blir ju endå inte samma sak som "riktigt" sex. å jag håller me! Inte den där närheten å kärleken. Utan mer bara "tömma" för att lätte på trycket... Generad Sen så tycker jag att jag kan få nått i tillbaka, typ en axelmassage eller nått...han har lovat flera gånger, men han glömmer så lätt!

• MagdaA

Thezz: jag känner mig också lite sådär nu. Tidigare kunde jag äta ur mycket som helst! Var konstant hungrig å det fanns inget stopp! Nu måste jag tvinga i mig mat för att jag vet att jag behöver, å för att inte börja må illa.

• MagdaA

ska ju på 30-års kalas på lördag. Syster har beställt catering, blir säkert nått gott! Hoppas jag kan äta lite då iaf! Ska bli så roligt att få vara lite fin också! nyköpte kläder!

• MagdaA

Thezz: har köpt en tunika i svart/vitt mönster å en kort kofta med 3/4 ärm till, knytning fram. Var så kul för när jag nyss köpt den å vi skulle till ett par kompisar så tyckte Micke jag skulle ha den. För att magen syntes så tydligt... Han är för söt! Men, jag ville inte använda den innan kalaset!

• MagdaA

våren ja... jag lär nog inte ha råd å köpa nå nytt ja. Får va glad för det jag har!

• MagdaA

Nu har jag bakat semlor! Luktar så gott i köket! Hunnit me å stoppa i en andra tvätt i maskinen också. Mycke tvätt nu! Blir sådär ibland, att allt ska tvättas samma vecka...

Nu ska jag ta å röja undan i köket, diska undan baket, å sen baka washingtonrutor!

• MagdaA

lurkan: jag har recept både på morotskaka å banankaka om du vill ha! morotskakan är SÅ god! Men kletig glasyr på!

Svar på tråden Pladdertråden!