• MagdaA

Pladdertråden!

lurkis: så lite så! bara å hojta om du vill ha nå andra recept! Har endel i min recept-blogg

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MagdaA

lurk: gör de! jag har washingtonrutor i ugnen nu! muuuuums!

• MagdaA

det är en mördegsbåtten, sen gör man en röra med ägg, kokos, farinsocker, haselnötter mm ovanpå. strör på lite flersocker å skär i rutor, inte så stora. SUPER goda! men inte så nyttiga... brukar ha dom i frysen, godast när dom är lite halv-tinade!

• MagdaA

nån här som kan förklara ENKELT för mig hur jag ska göra om jag ska skriva i word. Jag vill ha liggande A4:a å göra 2 sidorn, så om jag skriver ut blir det 2 A5 sidor. Är ni med? Ska höra ett häfte...

• MagdaA

JUSTer: finns inte "sidor per ark"

• MagdaA

JUSTer: inte på min dator... får be Micke om hjälp i kväll...

• MagdaA

JUSTer: tack! det verkar fungera bättre. Tack för hjälpen!

• MagdaA

jazzy: ja verkligen en semla i magen!

nån som har nå bra tips på vad för roligt man kan ha med i ett häfte på en 30-års fest. syster hade bara hittat 5 sånger, känns lite tunt... letar på internet men hittar mest bara en massa som handlar om bröllop!

• MagdaA

Hanna: Generad jaa du, vi måste ha väldigt stora råttor i skåparna!!! Generad

Min kompis ringde nyss. skrev här i förmiddags att dom kämpat i över 4 år för att få barn å äntligen lyckats mha DI. DOm har varit på rutin-ul idag, å det är 2!!! Hon va helt chockad! Dom gjorde vul på sahlgrenska när dom fått veta att hon var gravid å då var dom HELT säkera på att det bara var 1. Dom kollade länge å noga, tror det var i vecak 7 el 8. Så nu fick hon en chock då det visade sig att det var 2! Vet inte om hon ska skratta eller gråta! Läkaren hade inte bokat in tid för att kolla på tvillingar å hon var lite sen så nu fick dom en timme på stan å dom ska tillbaka å kolla mer nu 16.30. Jag bara skakar! Jag förstår hennes reaktion när dom tidigare sa helt klart att det bara var 1.

Svar på tråden Pladdertråden!