• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Dulia

Jessica, jag hoppas också att du kommer om 2-3 veckor!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Hannnas

Jess... du är vaaarmt välkommen hit

Dulia... åhh så KUL vad glad jag blir för er skull, då får du ju precis den vagn du vill ha ju

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Hanna, ja Skönt när allt går ens väg (hoppas nu inte att dom begär ett överpris för då vill vi inte ha den)

• Hannnas

Dulia.. av vänner brukar man ju få ett bättre pris det får vi hoppas iaf

• lurksmulan

Jag har lagt upp en ny magbild. Försöker ha samma tröja på mig, det blir enklare att se då. Men som vanligt tycker jag inte att det har hänt nåt, sen typ första bilden i v. 12!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Hannnas

Lurkis... gillar din mage!!! o visst är det skillnad sen v13, tycker jag iaf den är fylligare o rundare...

• lurksmulan

Ha ha, jag vet inte det ja. Men rimligtvis borde den vara det. Jag har bara svårt att se det. Fundersam

• Hannnas

lurkis... att se sig själv o andra är helt olika våra "personliga glasögon" du vet .. jag gillar din mage o din tröja o snart är det UL för dig med ju

• Dulia

Lurkan, visst är det skilland! Och så tycker jag att du ser mycket slankare ut!!

• lurksmulan
    Dulia: Ho ho ho, jo jag tackar! *nöjd som en katt som ätit en kanariefågel*
    Jag har nog gått ner "i mig själv" den här gången också, om du förstår. För jag har bara ökat 1 kg fortfarande och det jag har i magen väger lite.

Hanna: Ja det är ju hopplöst. Jag skäms varje gång jag lägger upp en bild för jag tycker jag ser precis likadan ut. Och sen går jag in och tittar på bilden typ 1000 ggr för att jämföra! Jag är knäpp!
Svar på tråden Pladdertråden!