• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

lurkis.. hahaa jag gör likadant tror inte vi är ensamma heller... ...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • Dulia

Lurkan och Hanna, min man brukar fråga varför jag tittar på mina egna magbilder hela tiden Generad 

Lurk, graviditet verkar vara den bantningskur som fungerar bäst för oss

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • Dulia

Nu ska jag spela lite Bitch och sen är det dags för TV. Ha en trevlig kväll tjejer!!!

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • jazzy

Hur ofta tar ni magbilder????

Ångrar att jag inte gjorde det med barnen....har ett med äldsta!!! På vanligt kort...ej digital..

• Hannnas

Jaz... tar en gång i veckan, ska göra ett kollage sen men då kommer jag bara plocka ut varannan vecka...

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

HANNA: det låter jättekul,ska oxå göra det...gäller att ha samma kläder då eller hur...Glad

• lurksmulan
    Dulia: Ja så mycket har jag aldrig gått ner! Tänk vad många barn vi kommer ha till slut, och vad smala vi kommer vara!

jazzy: Jag tar också en gång i veckan. Gjorde inte det när jag väntade Laban och det ångrar jag nu faktiskt.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • jazzy

Nån som har tips på en bra nattkräm till ansiktet ?? Är såå torr på kvällen efter duschen,helst nån som inte luktar FÖR mycket.....

• Cia o krabaten

jazzy: Jag har supertorr hud och kör med Make Up store's typ inpackning. Har glömt vad det heter. Hudkräm som ska sitta ett tag och sen tvättas av... Jättebra iaf!

Nattens mörker släcker dagens ljus, men inte hoppets låga
  • lurksmulan
    jazzy: På apoteket har de flera som är bra, och som är oparfymerade. Nu har jag inte använt just nattkrämen utan mer fuktighetskräm, men det funkar också bra. Jag är också jättetorr och dessutom känslig, så oparfymerat eller väldigt milt parfymerat är det enda som funkar på mig.
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!