Hej tjejer!
Jag har något otroligt jobbigt att berätta för er och just nu vet jag inte hur jag skall hantera situationen. Jag är helt förkrossad och undrar om livet någonsin kommer att bli det samma igen.
Anders har under sista tiden dragit sig för att ha sex med mig, säga att han älskar mig, pussa mig, eller skicka sms. Idag fick jag veta varför! Det hela började med att jag ifrågasatte vad det är som är fel och som vanligt så höll han på det så mycket han bara kunde men jag fortsatte att pressa honom.
Tillslut började han prata om hur olycklig han är och att han inte vet hur vi skall kunna fortsätta tillsammans, han kan inte ge mig allt det jag vill ha eller älska mig så mycket som jag älskar honom. Vilket efter mycket om och men ledde till att jag packade ner alla mina kläder, ringde pappa å bad honom komma å hämta mig för att ta mig till psyk. Jag orkar inte ta mig igenom det här själv.
Situationen är nu den att vi inte kommer att skaffa barn utan försöka se om vi kan lappa ihop vårt förhållande och kanske en dag blir det barn. Har packat ihop alla mina saker och alla mina böcker som berör barn och skickat med pappa det hem för att vi en dag kanske kommer att ta fram det och få användning för det. Anders fick även böckerna idag som jag köpt till honom som han skulle få den dagen vi fick plus, "Värsta pappan" och "Pappor föder barn".
Har aldrig sett honom gråta som han gjorde idag, han har känt så här i ett halvår och jag känner mig väldigt lurad och bedragen, han har tagit min dröm ifrån mig återigen och mitt hjärta är verkligen nära att brista. Jag kommer att söka upp hjälp för att komma till rätta med min längtan och satsa på att gå ner i vikt så min kropp kommer i ordning av sig själv så jag en dag förhoppningsvis slipper att äta Pergo.
Jag vill nu bara tacka er för ert enorma stöd och kärlek som ni har visat mig och kanske en dag ses vi igen!! Stort lycka till och hoppas att ni snart har era bebisar hos er.....
Många pussar och kramar Annica