• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Thezzizen

Morrn tjejer....

sitter o trycker i mig smörgås innan jobbdags....

NO, Varma kramar till er... Det måste kännas förtvivlat men det kanske är nödvändigt nu o försöka satsa på er båda istället för att satsa på att bli tre. Du vet att vi finns här...

Morrn Ni gravidingar lurka o kicka!

• Kickan 84

God morgon alla gravidisar!

Själv har jag tvingat i mig en smörgås och en frukt till frukost, ska strax iväg på handledning på praktiken!

Stanna där du är! ♥
  • Thezzizen

Nä, dags att sticka. tyvärr lååång dag idag.
    Syns ikväll

//T

• JUSTer

Ikväll ska jag berätta för mina kompisar/mammagruppen. Vi ska ut och äta på Grekisk restaurang och då blir det lite svårt att vara hemlig.

Sen är det nog helt officiellt. Nä, jobbet vet fortfarande inte. Tänkte vänta till den 19: då vi ska på Ålandskryssning. Om magen inte avslöjar sig själv innan dess.

Gravid - v. 14
  • Dulia

NO, många kramar till dig! Vet inte riktigt vad jag ska skriva mer än att jag hoppas att ni lyckas lösa allt.

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • angiee

NO

Ja blir alldeles tårögd av att läsa det du skriver...
    Tänker på dig & finns här som bollplank om du behöver prata!
    Massa & kram!!!

• Kickan 84

Måste tyvärr gå nu, jädra Hanna!

Stanna där du är! ♥
  • MrsMurphy

Nu måste jag få höra av er om ni tycker att min reaktion har varit konstig...

Förra året började med att jag hade dödsvaka för min pappa som fick en stroke. Jag hamnade helt i chock då och var sjukskriven under januari. När jag åkte upp till pappas begravning så dog en vän till familjen pang. Jag tror att jag är gravid och vansinnestestar men jag icke. Samtidigt får en av mina bästa vänner plus på första försöket.

Jag har vid det tillfället blivit grymt deprimerad och pricken över i:et är då att min morfar dör. Börjar simma upp mot ytan i maj när jag själv blir gravid. Blir totallycklig och tror då att inget mer kan gå snett. Ligger och spyr i en månad och får sen ett mf i v9. Går fullständigt in i ett svart hål då.

Slickar mina sår under hösten och kämpar som ett svin för att få till det. En gammal arbetskamrat går bort och killens morsa får en stroke.

Tycker ni det är konstigt att jag inte pallade med min kompis graviditet och tog skydd från hela världen? Tycker ni det är konstigt att jag är den nattsvartaste människan nu? Jag är mest nöjd över att jag fortfarande är folk iaf.

Hur skulle ni ha agerat?

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • lurksmulan

Kick: Hanna är på ul!

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
Svar på tråden Pladdertråden!