• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

Söt bild hanna. Det låter trevligt med ultraljud 2 men nåt sånt får man inte i vår kommun i alla fall.

Avis på ditt UL imorgon - vill också vara framme där!

Gravid - v. 14
  • Hannnas

JUSTer.. här får man inget UL nr 2 heller .... när har du ditt UL?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • JUSTer

Skärtorsdag! Då är jag i v 19. Lääääänge dit.....

Gravid - v. 14
  • Hannnas

JUSTer... gahhhh men tiden går foooort!! som tur är så är väl påsk inte så sent i år

• lurksmulan

Vi får inte heller två ul. Undra vilka som får det egentligen?
    Jag fick gå två gånger förra gången eftersom jag skickades på tillväxt-ul när jag var på bf+2. Då hade nämligen inte min mage vuxit på tre besök hos bm och här är det rutin att man då skickas iväg för att kolla att navelsträngen och moderkakan ser bra ut och att man har fostervatten och gör en viktuppskattning för att se om bebisen får i sig näring som den ska. Men när jag kom dit frågade sköterskan varför jag var där, och jag svarade som det var, och då sa hon att de aldrig skulle skickat dit mig pga den anledningen utan för att jag var så himla stor! Ha ha, då kände jag mig lite dum.

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • Dulia

Jag längtar till mitt UL den 15 mars men eftersom det är vårt 3 UL denna graviditet så är det inte så pirrigt utan mer bara kul att se bebisen igen

Idag har vi troligtvis blivit med vagn Min systers grannar ska sälja sin UJ syskonvagn och bara vi får den till ett bra pris så köper vi den

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
  • JUSTer

Nä tiden mellan sportlov och påsklov brukar ju vara väldigt kort, rent pedagogiskt sett i alla fall - man hinner ingenting. Jag går faktiskt mest och väntar på allt som borde hända innan, magen avslöjar sig, de första sparkarna osv. Jag tror att jag kännt små rörelser men jag är inte säker ännu

Gravid - v. 14
  • Hannnas

JUSTer.. hihi mysigt att ens bara ana att det rör sig

Dulia.. åhh vad KUL vilken färg blev det nu då??

• Dulia

Dom har den blåa

En dotter född aug -05 och BF 6/6 -07
Svar på tråden Pladdertråden!