• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Heeeej snäckan!!!
    Fick du ändrat datum?

Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MrsMurphy

Lurkan: Hon har nog knipit käft om hennes liv för hon har försökt stötta mig men jag har inte kunnat tackla det så bra för jag har haft svarta glasögonen på mig och varit grymt avundsjuk. Men när hon försökt få mig att må bra har det mest blivit motsatt effekt för att jag mår piss och vill inte få puschiga hejjarrop. Blev skitprovocerad och jag har sagt att jag mått dåligt, varit avundsjuk och att jag vill slicka mina sår i lugn och ro. Därav har jag inte kunnat varit en del av hennes liv men det hade varit för mycket självplågeri!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • Hannnas

11 Augusti är mitt nya BF datum hiiiiii ALLT var så fint, perfekt!! Lillis skuttade runt o gjorde volter i magen så det var svårt att få bra bilder o världens sämsta o suraste BM träffade jag.. men skit i det, allt var ju bra

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • angiee

Ååååå hanna vilken fin liten skrutt!!! Ni såg inge kön? Ååå va ja längtar tills ja åxå e där!! Massa kram!

• Hannnas

Har tyvärr rätt körigt här nu på FM.. flåt... men jag kikar mer regelbundet under EM iallafall.. om ni undrar varför jag kanske missar att svara el kommentera nåt

• JUSTer

Åh hanna, vilken fin bebis. Hur stor var den nu?

Gravid - v. 14
  • Hannnas

Ingen aaaning HUR stor totalt men jag tror att hon kan ha varit ca 18-19 cm... (med tanke på huvudmått mm)... som sagt BM var en kärring så jag ville inte fråga för mkt, hon var såå noga med att tala om att det minsann inte ingick att få reda på så mkt.. surkärring... så jag bad henne inte ens kolla kön då hade det säkert blivit rabalder... vi ska ju göra UL i gbg sen så då räknar jag med att få bättre "service"... Det viktiga är att hon kollade att ALLT såg fint ut, ryggrad, huvud, nacke, näsan... hon var så fiiin

Svar på tråden Pladdertråden!