• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag går förresten in i v15 idag men jag pallar inte att leta listan! Räcka ut tungan Måste dra till jobbet nu!

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • numberone

Hanna:

Vilken liten gosing..... ååå det är så skönt att det går bra för dig denna gången! Det är du värd!!

Tomhet fyller också något!.
  • Hannnas

Lättja.. jag kan leta fram listan om du vill o ändra dig.. ska ändå ändra bf

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Nån fler än jag som känner sig typ mosad. Var samma sak igår. ont i huvudet, totalt slö, ingen lust med nått. idag är det värre. har typ gråten i halsen å fattar inte varför! visst, jag är uttråkad, men hallå! jag är ju graviiiid! jag borde ju va lycklig ju! Funderar på att gå å lägga mig igen. går runt här hemma som en zombi...lyfter i lite saker, suckar, å går ett varv till i huset...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    JUSTer: Vilken underbar väska! Men dyyyyyyr! Penga mun

Magda: Jag är precis som du, trots att jag jobbar. Min hjärna har förvandlats till gröt och hela min kropp är gjord av slime. Jag typ rinner av möblerna. Orkar inte ta mig för nånting och är bara helt seg i huvudet hela tiden.

NO: Vad trevligt att se dig inloggad!
    Mamma till Laban 050131 och minigrisen bf 070802
  • MagdaA

lurkis: skönt att det inte bara är jag!

skulle behöva komma igång med nån hobby. typ bygga pussel eller nått. funderar om jag ska gå upp på vinden, har ett 500-bitars pussel i nån låda där...

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • numberone

lurk:

Är bara inne mest för å svara på pm, skall snart gå igen.....kram

Tomhet fyller också något!.
  • jazzy

God morgon...

Känner mig inte det minsta gravid,än.....

NO: blir såå ledsen för din/er skull....hoppas att allt reder sig till det bästa!! MÅNGA KRAMARKyss

HANNA:   mysigt.....jättefin bild....

Svar på tråden Pladdertråden!