• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Blev så överraskade att hon ringen..men har sökt på FL ..många har ätit det & fått friska barn...får höra mer på tisdag..S'ker ingen fara....

Turk toppFundersam
    Tyckte jag såg en röd rutig topp igår....

• Hannnas

Jaz.. hihi ska in o kolla Gina imorgon de är ju störst i Borås såklart .... Ang trombylen... nej jag tror INTE det är någon fara faktiskt.. många många många har fått fullt friska barn efter en sån behandling... o de finns ju t o m de som fått bra mkt större doser och det gått bra såå....

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v17 .?:*¨¨*:?.
  • jazzy

Hoppas alla gaser i magen försvinner snart..får inte igen byxornaSkrattande

• jazzy

HANNA: tro du har såå rätt ang Trombylen...

• Hannnas

Jaz.. ja jag mMåste ha rätt här för vad ska man göra annars, oroa ihjäl sig.. uscha...

• MrsMurphy

Hej tjejer! Nu är jag hemma igen! Pratat med bm nu om mina bekymmer och det äääääääääär såååååååååå naturligt så!! Det är bara att vila, vila och åter vila och det är visst en klassiker att detta sker under dessa veckor. Tar på kroppen.

Jag har ju att det börjar tjuta i huvudet och att det känns som om jag ska tuppa av hela tiden. Otroligt underhållande problem. Skrikandes Pendlar mellan att bli kritvit och tuppa av känsla och  röd i ansiktet med jättesvettningar.

Men hon sa att jag skulle sjukskriva mig själv nu en vecka så har jag läkartid den 12. Och förhoppningsvis är detta övergående. Men jag vill inte sjukskriva mig så jag jobbar efter förmåga och ork just nu. Det är korkat ekonomiskt sett men det kanske gick att deltidssjukskriva i efterhand.

Knaprar dessutom järntabletter nu så nu inväntar jag den stora magkraschen.

• jazzy

Hanna: du är så klok.Skrattande

Fast lite orolig är jag ju ändå...iaf tills jag passerat v 20

• Hannnas

Jaz.. orolig är man hela tiden tycker jag... går inte att komma förbi, vi får lära oss hantera oron istället

• MrsMurphy

Cia: Detta med hp är inte alls omöjligt för min del. Skistressigt läge, tunga varor och trappor och det finns inget att göra där om man inte funkar fysiskt...

• jazzy

Hej LÄTTJA: tycker det låter som en god ide att du tar det lugnt ett tag....du är ju gravid!!!

Svar på tråden Pladdertråden!