• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

ae: nä. har ingen scanner. Dessutom får jag inte för Micke....*mutter mutter*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • zagolik

Magda. Synd.....förstår du är nyfiken. Hade jag med varit. Sen kan man å andra sidan förstå han med som känner så. Ni måste ju vara överens.

Gillar han inte att bilden läggs ut? Inte ens om bara vi får se?

• MagdaA

zagolik: han vill ju inte att jag ska få veta så nu retas han bara med mig! lägger jag ut den finns det säkert nån som kan se vad det är, å han vill fortsätta hålla mig nyfiken....

• Hannnas

Magda.. hihiiiii har suttit o granskat o bearbetat bilder hela dagen.. skicka nu genast över din UL bild

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: har den inte i datorn Å får inte lägga upp den för Micke... Men vet du nått ställe man kan se köns-bilder så kanske jag kan jämföra... *NYFIKEEEEEENNNNN*

• Hannnas

Magda... grattis till fint UL förresten!!!  

Oohhh måste ju berätta... sen några dagar tillbaka känner jag min lilla skrutt i magen flera gånger varje dag känns som små kittlingar/nervryckningar och ibland små pyttiga buffar

• Hannnas

Magda.. från vilken vinkel har ni bilden ??

• MagdaA

Hanna: visst är det mysigt! jag känner bäbis nästan hela tiden nu.

• Hannnas

Magda.. ja det är helt fantastiskt mysigt.. har ju varit osäker ett tag på vad det är jag känner, och ibland är jag fortfarande osäker såklart MEN det ökar ju och blir tydligare så det kan inte vara nåt annat

Svar på tråden Pladdertråden!