• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • JUSTer

"Drivis" är ett problem för alla vagnar. Då stannar man hemma Flört

Gravid - v. 15
  • MHoof

La in en ny magbild från vecka 30 i söndags... Idag känns den ÄNNU större!

• JUSTer

Vilken fin mage.....vill ha!!! (Kan ta den där Kiwi-tårtan också iofs)

Gravid - v. 15
  • MHoof

Har fått röda små prickar på den...magen alltså. Nån som vet vad det är eller har likadant?

• MHoof

juster: *haha* Ja den var supergo Du får mer än gärna ta min mage om du vill...jag vill ha tilbaks min gamla nu...

• MHoof

Hanna: Nej ingenting...dom bara är där.

• MagdaA

Hanna: pratade me min bm idag om den här irritationen jag har. Jag tror inte att det är svamp, å inte hon heller, eftersom jag inte har några flytningar (bara lite, som vanligt) å det kliar inte tok-mycke. Det känns liksom mer irriterat å svider. Dessutom är det alltid bättre på morgonen, då jag sovit utan trosor och "luftat" hönan. Köpte lactal idag, men vet inte om jag vågar använda det... så rädd för att he nått upp i slidan. Så rädd att det ska reta igång nått. fick tips om att smörja med yaghurt...har inte det hemma, kan det funka lika bra med A-fil?!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • JUSTer

Har beställt en egen mage. Den är på ingående misstänker jag.

Gravid - v. 15
Svar på tråden Pladdertråden!