• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

JUSTer... den gröna bodyn med hjärtan vill jag oxå ha den var ursnyyygg!! Hur får man tag på dem???

Lurkis... åhh *Polly* fiiin ....

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Nån som har tips på vardagsmat man kan laga i veckan?? Har total idétorka ...

• MagdaA

Hanna: vi ska äta curryfisk och potatis idag, gott å enkelt! i morgon blir det pasta och nått...hmmm....inte kommit på vad. på torsdag blir det nån typ av gratäng med korv å potatismos, men du äter ju inte korv....sen på fredag blir det kaningryta och ris. Lördag blir det tacos. Fått några tips?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. tack sötis nä jag äter inte korv o kanin har vi inte här o tacos äter jag inte heller haha

Fu sjuttan vad jag är jobbig Generad men TACK!! Får klura mer...

• after eight

Ugnspannkaka ska vi äta i dag Hanna. Jag lägger i lite bacon och purjolök och så ´har vi lingon till. Jättegott!

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MagdaA

Hanna: vad äter du då? Oxfile vet jag ju...men mer? Kanin finns säkert, du kanske får leta lite, men det borde gå att få tag på... fisk då?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Usch, jag har helt tappat matsuget och när jag tänker efter så har jag nog knappt fått i mig fisk överhuvudtaget... Fundersam

Går allt för lätt blir man fort dum...
  • after eight

Senare i veckan ska vi laga lax med bakpotatis och så gör jag en kall sås på lättcreme fraiche, räkor och dill. Jättegott. Och så kan man ju välja vilka grönsaker man vill ha till. Något som lockar?

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • Hannnas

AE.. ungspankaka.. el rättare sagt fläskpannkaka blir det en dag iaf

Magda.. äter det mesta egentligen... men inte klassiker som halvfabrikat, ketchup, tacos, pizza, hamburgare (sällan isf), "malen korv" (gillar utländska hårda korvar, o salta korvar)...

hmmm blir not grillad lax och saffransrisotto ngn dag med...

• Hannnas

AE.. bakpoptatis är gooott MEN går inte att värma på i mikron så bra.. för vi äter inte lagat på kvällen utan bara mitt på dagen, med fredag som undantag då

Svar på tråden Pladdertråden!