• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MHoof

Magda: Jag har provat fil oxå å det funkar...

juster: Ja...sj slipper jag min snart

• MagdaA

Believer: vad hade du för problem då?

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MHoof

Magda: Jag var ibalnd lite irriterad i hönan, fick mycket svamp för några år sen. Men så fort jag kände att det började bli lite annorlunda så provade jag fil ibland å det hjälpte.
    Prova Sen om det funkar eller ej märks ju...
    Sa bm nåt om det var ok att använda lactal då?

• MagdaA

Believer: hon sa att jag kunde testa det. Men då pratade vi inte om det där med tappen, kom på det sen...åh. är så nojjig! provar med fil först. dessutom känns det mycket bättre idag. Märks att hönan mår bra av att sova luftigt för på morronen känns det alltid bäst.

• Hannnas

Magda.. jag har haft preciiis som du beskriver en gång... trodde det var svamp men jag vet inte för jag kollade aldrig upp det... jag köpte en kräm (tror det var pevaryl) som man smörjde utvärtes med och det fungerade... så prova kan man ju göra tycker jag! Ang din Lactal menar jag då ... sen visst, det är ju bakteriefloran i yogurten som man är ute efter och då borde fil fungera men jag har aldrig provat så jag vet inte exakt (sa jag inte häromdagen att du du skulle doppa hönan i yoghurt )

JUSTer.... hihiiii o när har du tänkt ta fler bilder då

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: Kanske kan använda lactalkrämen, men inte föra in den som det står, utan smörja utvrtes...?! Kan ju alltid prova.

• JUSTer

Bilder.....eeehhhhhh.....hade tänkt börja fota i v 15.....typ.Generad

Gravid - v. 15
  • MHoof

Magda: Jag fick Dactacort oxå...skitstarkt kräm som man ska smörja på, den var super
    Men sova utan trosor är ju bra. Det gör jag jämt

• MagdaA

nä hörrni tjejer. nu ska jag lägga mig å vila. helt slut efter sjukhusbesöket å ont i huvudet. kikar in senare.

• Hannnas

Magda.. kika här inne med (om du inte redan hittat dit )

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
Svar på tråden Pladdertråden!