• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MagdaA

Hanna: han sa att man ska tänka som om barnet sitter på toa och man ser underifrån. liksom benen lite isär... jag har fått för mig att det är en liten grabb men är inte alls säker.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. beskriv så tydligt du kan vad du ser.. streck? hur många? former?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: oj va svårt. vet ju inte ens säkert vad som är upp å ner å bak å fram ju! Men jag tycker det ser ut som 2 ben, men det ena syns inte så tydligt, sen nått som sticke r fram emellan, å då borde de väl va en grabb? eller?

• MagdaA

hmmm...synd att bilderna inte går att förstora...

• Hannnas

Magda.. om du högerklickar på bilderna, väljer spara som.. så kan du öppna dem i din egen dator där du kan förstora dem

• MagdaA

Hanna: äh, ids inte. INgen ser endå ut som min bild. blir galen! vill ju veta nu när man har en bild tom! ska se om jag kan övertala Micke i kväll att vi lägger ut bilden så du kan kolla på den...

• Hannnas

Magda.. inte säääkert att jag kan se men kanske iaf du, det du ser som sticker fram mellan benen... ser det delat ut? el som en enda del?

• Hannnas

haha fy fan vad äckligt det där sista inlägget lät Generad

Svar på tråden Pladdertråden!