• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Magda.. tycker du ska prova utvärtes enbart.. det är ju där du har problemet.. onödigt att föra upp något i onödan ju..

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

*gäsp*

Nu är jag hemma! Ruskigt korta dagar för tillfället men jag blir verkligen slutkörd för nada. Börjar tjuta i huvudet när jag "tagit" ut mig. Ska till läkaren på måndag och nu har jag börjat arbeta upp nervositeten om död bebbe etc... Suck!

• Hannnas

Lättja... här finns inga döda bebbar! *bestämma* be läkaren lyssna efter hjärtljuden tycker jag

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MrsMurphy

Men varför blir man ett totalt nervvrak så fort man har nåt inbokat inom läkarvården? Känner mig rätt cool större delen av tiden men så fort det är dax för nåt lägger jag i alla cylindrar och blir en galen tupp i hönsgården!!

*örfilar mig själv*

• JUSTer

Kvoten mf, ma och döda bebbar är redan fylld i den här tråden. Härifrån kommer man bara med rosigt, gosigt litet underverk på armen.
    Det kommer att gå jättebra Lättja!

Gravid - v. 15
  • JUSTer

Högt på min önskelista - genomskinlig mage! Äckligt? Javisst! Men man skulle slippa fundera utan kunde bara gå och ställa sig vid en spegel varje gång man ville ha svar på nåt.......lever du? vill du ha rosa eller blåa tapeter? är du en eller två?

Gravid - v. 15
  • after eight

Jag säger som JUSTer, kvoten är uppfylld. Du får hitta andra saker att oroa dig för Lättja, såsom hur ska du stå ut med att inte få en enda natts sammanhängande sömn på 5 år, eller hur du ska få tid att plocka ögonbrynen när barnet väl är fött. Flört

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • after eight

Genomskinlig mage, BLÄK men vad underbart! Det vill jag beställa nästa gång jag blir gravid. Tror ni de tar visa-kort? Räcka ut tungan

Kroppen är allt en bra konstig manick!
Svar på tråden Pladdertråden!