• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy
    JUSTer skrev 2007-03-06 14:26:43 följande:
    Högt på min önskelista - genomskinlig mage! Äckligt? Javisst! Men man skulle slippa fundera utan kunde bara gå och ställa sig vid en spegel varje gång man ville ha svar på nåt.......lever du? vill du ha rosa eller blåa tapeter? är du en eller två? Gravid - v. 15
    Det där är jag verkligen beredd att skriva under på!!!

För lat att plocka ögonbrynen redan nu... Så genomtrött så att jag princip hallucinerar på dagarna. Ska bli intressant att höra vad läkaren har att säga om det här fenomenet dock. Fundersam
  • JUSTer

Hjälp mig, vad ska jag köpa? Allt är ju sååå snyggt..... www.meandi.se
    (ska ha party)

*Jobbar stenhårt med de här proven som skulle rättas, hej och hå*

Gravid - v. 15
  • MagdaA

ojoj...somnade på sängen. helt knasig i kroppen nu... *gäsp*

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • MrsMurphy

Jag gillar den där gröna bodyn med hjärtan på! Skrattande

• JUSTer

Den är jättefin! Men Sara använder inte body längre. Sneglar på rosa blus med sköldpaddor, de är sååå söta.....hmmm

Gravid - v. 15
  • MrsMurphy

Den där galna utomjordingen var väl nåt i min smak iaf!

Nepp, nu ska jag ta en tupplur! Natti!

• lurksmulan

Nu har jag lagt in ul-bilderna från igår! Inte världens bästa kvalitet, men vi har ingen scanner så jag fick ta kort på de.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • JUSTer

Lurk: Sååå söt! Polly! *tårögd* Det är nog just nu det gulligaste namn jag kan tänka mig
    Jag vill också veta kön. Det verkar så mycket mysigare att gå och vänta på Polly än på det.

Gravid - v. 15
  • MagdaA

Lurk: söt liten polly! Jag fick ingen sån fin profil-bild idag, fick på en vinkande hand, och köns-bilden då som jag inte vet hur jag ska tyda... Men fick så fin bild förra gången så jag får njuta av den så länge!

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • lurksmulan
    JUSTer: Vi var inne på Betty först, men sen hörde vi om en kompis kompis som döpt sin nyfödda till Polly och då var vi fast! Laban och Polly, det passar ju bra också.
    Än så länge är det ju ett tag kvar, men vi störtdiggar verkligen det namnet, så nu heter hon Polly tills något annat dyker upp.
    Och jag håller med om att det är roligare att säga "hon" än "det". Med Laban trodde vi ju hela tiden att det var en kille men det var ändå svårt att säga "han" och vara säker.

Magda: Vi fick ingen könsbild. Jag såg tre streck när hon visade för oss, men sen när hon hämtade andra bm och tittade hade de lika bra kunnat titta på en hög med hundbajs typ, för jag såg ingenting.
    Men hon låg och drack vatten och gapade som en krokodil till och från, vilket var väldigt roligt att se.
    Och moderkakan låg i bakkant som jag misstänkte.

Kankse har folk haft rätt då, när de sagt att jag väntar en tjej eftersom jag mått så annorlunda mot förra gången? Och ska man gå på skrock stämmer det ju ganska bra det där om att tjejer "stjäl ens skönhet" för jag ser ut som en prickekorv i ansiktet.
    Däremot visade ringtestet att det var en kille och det stämmer ju inte.
    Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
Svar på tråden Pladdertråden!