• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • Hannnas

Heeej igen Nu har man hunnit komma hem, äta, kika på Greys och ta det lugnt en stund dags för FL igen

Jaz.. vilken diskussion??? Orkar inte ge mig in i den men de flesta verkar missa att det är en stor skillnad i just DOSerna och verkar inte ha läst fass för förskrivare utan bara patientfass som inte alls är detsamma

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • Hannnas

Kick.. fiiin liten sötkula var den för stor för att få in i bildgalleriet?

• lurksmulan

Nu har jag lagt in en ny magbild.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • MagdaA

Hanna: Micke ringde just. Nu hade han scannat in bilderna på sin pappas dator MEN internet funkade inte så han kunde inte maila dom! Skrikandes SUCK!!! Så...det får bli typ i helgen el nått... åååhhhhhhhhhhh!!! SkrikandesSkrikandes

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-07 17:37:30 följande:
    Kick.. fiiin liten sötkula var den för stor för att få in i bildgalleriet?.•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v18 .•:*¨¨*:•.
    Har förminskat i samma stl som de andra, fattar inget!

Jag börjar mer och mer och fundera vad som ska hända med denna kula, när ska svullnaden lägga sig?

Nu måste jag tyvärr begrava näsan i skolböckerna och kommer stanna resten av kvällen! *gäääsp*
    Vilda bebin bor i min mage! ♥
  • Hannnas
    Kick.. svullnaden lägger sig inte, den omformas bara

Jaz.. ja man blir så trööööött på folk... folk som inte är ödmjuka nog att säga att man inte alltid kan bäst själv o som vi vet (för vi är ju proffs såklart ) så är ju doser under 100 ingen fara... o det kan ju tydligen vara farligt att bara sluta med trombylen mitt i allt oxå, men den infon har jag ingen aning vart jag fått ifrån el om den stämmer iof

Magda.. tyyyypiskt!! Men men... jag kanske inte kan se bättre iaf.. såå dålig är ju inte den bild ni har... o jag är ju ingen könsdiagnostiker inte sen i november iaf

Lurkis.. pallrar mig in...
  • Hannnas

Lurkis... gilla fast vart tog den randiga tröjan vägen

• Kickan 84
    Hannnas skrev 2007-03-07 17:43:05 följande:
    Kick... filformatet??.•:*¨¨*:•. jag ska bli mamma - v18 .•:*¨¨*:•.
    JPG, har funkat alltid förut?

Jaja, ska bege mig mot tråkhögen!
    Vilda bebin bor i min mage! ♥
Svar på tråden Pladdertråden!