• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • lurksmulan

Hanna: Den ligger i tvätten!

Nu har jag anmält råttpuckot, hon har spårat ur totalt. Jag misstänker att tråden ligger på flashback eller liknande.

Mamma till Laban 050131 och Polly bf 070805
  • Hannnas

lurkis.,... hihi skicka råttlänken igen .... misstänkte att den låg i tvätten.... men näästa vecka DÅ åker den fram igen va

Kick... tråkhög?? tvätt?

.?:*¨¨*:?. jag ska bli mamma - v18 .?:*¨¨*:?.
  • MagdaA

Hanna: men jag lovar, man ser bättre på bilden om man ser den tydligare. Kanske ska ta med den när jag ska till bm å be henne kika! Hon kan sånt hon me, å hon brukar säga kön när hon gör rutin ul.

Ängel i himlen och plutt i magen!
  • Hannnas

Magda.. ja göör det jättebra idé ju!!

Åhh jag är så glad förresten, fick hem min BB active och överdraget till.... den var nästan helt oanvänd, hade jag inte vetat att den var beggad då hade man aldrig trott det heller, den var heeelt felfri och skitsnygg!! ihh så kul det kändes

Idag känner jag knappt bebi alls, o hittade inte hjärtat med min ultramega skit piss doppler... åhh trista tankar som kommer fram... MEN nu är det ju så att har man hört hjärtat innan och sett lillskiten på UL o allt var perfekt så måååste det vara det... *bankar demonerna i skallen*

• jazzy

Klart att allt är perfekt med bebis HANNA.....

• Hannnas

Jaz... jo jag försöker tänka positivt för riskerna är ju ändå väldigt små just nu ju så *bort dumma tankar*

• jazzy

Bra HANNA!!!!!!!

Hur länge ska du äta dina tabletter???

• Hannnas

Jaz.. jag ska träffa min läkare runt v20 (har ej fått tiden än) och då ska vi kolla upp trombocytvärdet mm TROR att jag ska äta dem till v36 men än vet jag inte säkert Vad sa din läkare?

Svar på tråden Pladdertråden!