• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • jazzy

Det är här ni är.....

Passar på smita in & ta lite gravbacillerFlört

bebis 2007??
  • Hannnas

Jaz.... bjuder på ett överflöd

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

jazzy: Varsågod, jag har ställt en spade vid dörren!

• MrsMurphy

Ska nog fortsätta kliva upp vid sju och dra ut på promenad istället för att sitta och hinka kaffe som jag gjorde förr. Numera har jag låtit bli att kliva upp för att det är tråkigt när jag inte klarar av kaffe längre... 

Så om jag dyker upp här så beordra ut mig på mornarna!

• MagdaA

Lättja: du kan få ta mitt promenad-sug! Jag VILL ut å gå MASSOR! Men får inte Normalt tar jag minst en timmes promenad/dag så det kliar i benen nu kan jag lova!

Nygift och gravid!
  • Hannnas

Lättja... haha ja annars kan du ju alltid tänka på min kl5 terror hihi anders jagas ut kl 04:50

• MrsMurphy

Hanna: Kl 5 är i tidigaste laget... Blir låååånga dagar då! Jobbar ju till 18,15-19,15 varje dag och killen kommer ju inte hem förrän 20, 21 nångång och inte förrän då är det middag! Sover nog hellre nån timme till då!

• lurksmulan

Jag har fruktansvärt svårt att komma ut på vardagarna. Kommer hem runt 17.30, och då lagar vi middag, sen försöker jag umgås och leka lite med Laban till runt 19 när han ska sova. Efter det är det kolmörkt ute och det är dags att duscha, äta lite mer och försöka hinna prata lite med Janne.

• Hannnas

Lättja... haha ja det förstår jag men jag kan terra kl 7 oxå  hihi

Jag har fått så himlans svårt att sova nu... är tröttare än någonsin o lägger mig gärna vid 8 redan men vrider o vänder mig o kan inte somna men orkar heller inte vara uppe... suuuck

Svar på tråden Pladdertråden!