• MrsMurphy

Pladdertråden!

Hej tjejer!

Gjorde en tjattertråd för oss som äntligen fått till dessa plus efter att ha suttit och surat på Bim-listan för oss som har det lite jobbigt större delen av året!

Tänkte att vi kunde tjattra om våra nojjor och grav ångest här så kan våra darlings på listan trippa in efter att dom får sina plus. Istället för att vi terroriserar dem där med just dessa saker!

Nu ska vi se till att det går vägen denna gången! Skrattande

Går allt för lätt blir man fort dum...
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2006-12-19 18:31:20:
    Och här är den kära gamla tråden!

www.familjeliv.se/Forum-1-180/m13746119.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2007-03-19 19:40:41:
    Här kommer fortsättningstråden!

www.familjeliv.se/Forum-11-237/m18625984.html
  • Svar på tråden Pladdertråden!
  • MrsMurphy

Jag slocknar vid 22-23! Jag var alltid uppe till 1 eller nåt förr!

• Hannnas

en läskig grej... gick på toa nyss... o det blev en sån "tyngdkänsla" så att det kändes som att livmodern skulle ramla ut shiit vad läskigt... o den känslan är kvar till viss del än... (gjorde INTE nr 2 )...

Skumt va?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • lurksmulan

Hanna: Ja det var skumt. Passa dig för bäckenbottenuppluckring! En kompis hade det och hon sa att det kändes som om hela paketet höll på att trilla ut!

• MrsMurphy

Ni som är lite längre gånget än mig! Hur mycket och hur länge har ni kännt av mensvärk egentligen?

• after eight

Kikar in efter lunchträningen. Sitter framför datorn och sörplar ärtsoppa, samtidigt som jag försöker få nåt vettigt gjort. Inte lätt!

Fattar inte varför jag fick för mig att Lättja var i vecka 11. Får skylla på grav.hormoner. Oskyldig

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Jag skrev v11 där uppe för jag ska på inskrivningen i den veckan!

• Hannnas

Lättja ... har inte kännt av mensvärk alls direkt...

Lurkis.. va?? vad är det förklara?

.?:*¨¨*:?. är det vår tur nu .?:*¨¨*:?.
  • after eight

Lättja: Ah! Då är jag bara lite förvirrad. Nu är jag ju inte längre gången än vad du är, men jag har haft "mensvärk" eller molvärk sedan implantationen. Den kommer och går, har ofta lite på kvällarna. Kommer inte ihåg från förra gången hur länge den höll i sig dock.

Kroppen är allt en bra konstig manick!
  • MrsMurphy

Magda: Ingen post än!

Jag blir ju så smått hysterisk hela tiden för jag har ju haft "mf molvärken" (både rygg/mage) ända sen innan bim och jag skulle inte ha nånting alls emot att det skulle släppa!  Har det i princip dygnet runt och jag hade så här sist också! Skrikandes

Svar på tråden Pladdertråden!